Chanel je odavno osvojio Kinu, no dah Chanela ovih se dana proširio Šangajem kako bi u novom globaliziranom kineskom društvu građanima približio i pomogao bolje razumjeti ovu robnu marku i povijesni put njena nastanka.
Sve to organizirano je na edukativnoj izložbi “Kultura Chanel”. Izložba na Narodnom trgu u Šangaju otvara se pričom koju kazuje Karl Lagerfeld oživljavajući život Gabrielle Chanel i njeno djetinjstvo koje je provela u sirotištu u Aubazineu, Corrèze (Francuska).
Elementi samostanske arhitekture i časne sestre postali su i ostali inspiriracija za Coco Chanel i njezin budući dizajnerski stil. Izložbu je kustos Jean-Louis Froment zamislio s brojnim i pleksiglas pločama izrađenim u Francuskoj i dostavljenim u Kinu. Svaki je vijak zaštićen plastičnim elementom s logom. Izložbu prate i kamelije, zaštitni znak Chanel branda, te divovski katalog “Kultura Chanel” na 400 stranica.