Čitatelj koji nam se javio ogorčen je jer mu je jedan od operatera koji pruža usluge satelitske televizije i interneta naplatio više nego što je bilo dogovoreno.
U studenom prošle godine pristao je iskušati uslugu koju su mu nudili na tri mjeseca.
– Presudilo je to što je usluga probe bila besplatna pa nismo imali što izgubiti. Uzeli smo uređaj na probu potkraj studenoga, a kada su nas početkom veljače pitali hoćemo li ga zadržati i dogovoriti pretplatu – pristali smo. No, kada je došao prvi račun, imali smo što vidjeti; teretili su nas i za razdoblje promocije. Mislim da smo prevareni, što nam je činiti?
Odgovor
Iz Udruge za zaštitu potrošača doznajemo da ovog puta čitatelj, na žalost, nije bio u pravu. Naime, u ugovoru, a već je bilo takvih slučajeva za jednog novog operatera, doduše sitnim slovima, ali pravnim jezikom vrlo jasno, pišu uvjeti sklapanja ugovora. Čitatelji su ga trebali dobro proučiti i eventualno agenta pitati sve detalje prije potpisivanja ugovora.
Takvi su ugovori vrlo često sastavljeni tako da se korisnicima usluga uračuna i promotivno vrijeme u kojem su se koristili uslugama.