Procvjetali u recesi

Ekskluzivna ponuda i visoka kvaliteta aduti su u krizi

Foto: Goran Jakus/PIXSELL
Ekskluzivna ponuda i visoka kvaliteta aduti su u krizi
13.03.2010.
u 09:00
Kako raditi pa čak i širiti posao – tajna uspjeha u teškoj gospodarskoj situaciji
Pogledaj originalni članak

Teško je biti uspješan, kreativan i širiti posao, osobito u recesiji. Zatekla je mnoga poduzeća, usporila im napredak, natjerala na davanje tisuće otkaza i preko noći ih navela da žive i rade posve drugačije – u skladu s recesijom. 

No, ovo nije još jedna crna priča o nedaćama i problemima uzrokovanih krizom već o relativno mladim i uspješnim brendovima koji su osvojili simpatije građana, a prema svemu sudeći, ovo je tek njihov početak. 

Luksuzno, ali traženo 

Recesija ih nije zatekla nespremne, dapače, iskoristili su je na najbolji mogući način, a najave daljnjeg širenja slute samo na dobro. 

Trgovina Bonkulović delikatese otvorila je svoja vrata Zagrepčanima prošle godine u travnju, a njihovih tisuću raznovrsnih prehrambenih proizvoda odmah je našlo svoju vjernu klijentelu. 

– Pribojavali smo se činjenice da Bonkulović delikatese počinju s poslovanjem baš onda kada su se prve naznake recesije počele pojavljivati, ali smo utoliko i više zadovoljni rezultatima poslovanja. Za sada imamo jedno prodajno mjesto, ali druga lokacija je odabrana, dakle širit ćemo posao i u recesiji – kaže Mirko Bašić iz Salvije, matične kuće Bonkulović delikatesa. 

Ovaj brend pronašao je pravi recept za uspješno poslovanje i u recesiji. 

– Drugdje u Hrvatskoj ne možete pronaći niti približan izbor delikatesnih proizvoda malih, ali proslavljenih tradicionalnih proizvođača iz mnogih krajeva Europe. Po prvi smo puta hrvatskim gurmanima (ili bonkulovićima) ponudili proizvode poput španjolskih pršuta od crne iberijske svinje (pata negra) ili talijanskog San Daniele-a uz fantastičnu selekciju talijanskih, francuskih i švicarskih sireva. Kada nam stignu mozzarela di buffala (mozzarela od bivoljeg mlijeka) ili burrata nestanu u trenu oka – ističe Bašić. 

Ipak, njihov najprodavaniji proizvod je prava talijanska mortadella Levoni. 

Među onima koji se mogu pohvaliti dobrim poslovnim rezultatima našli su se i popularni lokali Daily Fresh. Uvijek svježa, kreativna i bogata ponuda pronašli su svoj put do mladih i starih koji im se uvijek iznova vraćaju. 

– Prvi lokal otvoren je u veljači 2008. godine u samom centru Zagreba. Činjenica da smo svoje poslovanje započeli na vrhunskoj lokaciji omogućila nam je da Daily Fresh brzo postane jedan od najbolje prihvaćenih hrvatskih brendova u posljednje vrijeme – smatra direktor tvrtke Dnevno svježe, Zoran Jokić. 

Važno da je svježe 

Priznaju, recesija je utjecala i na njihovo poslovanje, ali pomno praćenje tržišta i uvijek nova ponuda spas je u krizi. Kako ističu, posebno su ponosni na otvorenje svih pet lokala Daily Fresh u 2008. godini. No, tu nije kraj njihovim ambicijama. 

– U studenome prošle godine pokrenuli smo i Daily Fresh Catering. Ideja na kojoj počiva ovaj projekt je da se već pomalo zasićenom tržištu cateringa ponudi nešto novo, osvježavajuće i drugačije – kaže Jokić. 

U ponudi imaju stotinjak proizvoda, mogućnost dostave, a najprodavaniji su lasagne s mesom, piletina i povrće u tortilji i kave svih vrsta.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.