Kad se neka knjiga u samo nekoliko mjeseci proda u gotovo 20 milijuna primjeraka, ne čudi kad se na modnoj sceni pojave kampanje ili linije odjeće inspirirane scenarijem iz knjiga. Riječ je upravo o erotskoj knjizi E. L. James "50 nijansi sive" o sado-mazo odnosu između mlade Anastasije Steele i njezina starijega "gospodara" Christiana Greya.
Luksuzni modni brend Marc New York, koji je 1984. osnovao Andrew Marc, nadahnuo se za svoju prvu kampanju upravom tim erotskim "ljubićem" u kojem su glavne uloge odigrali bivši igrač ragbija Thomas Evans i Miss Universe 2007. godine Dayana Mendoza. A fotografska palica pripala je kreativnom direktoru ovog američkog brenda Chrisu Gburu.
Ako se pitate zašto se brend odlučio na manje poznate zvijezde, taj je marketinški potez bio namjeran. U prvom planu ponajviše su htjeli aludirati upravo na scenarij iz "50 nijansi sive". No jedina zamjerka ove kampanje jest pogrešan odraz Dayanine noge u zrcalu. Bez obzira na to bila ova knjiga, koja će se na našem tržištu pojaviti na jesen, "trash" ili ne, nesumnjivo će, barem u Americi, utjecati na modne brendove.
Erotski ljubić '50 nijansi sive' već je inspiracija u modnim krugovima
Zbog ovog je pisma srbijanska veleposlanica napustila domjenak SNV-a: 'Ja to jednostavno ne podržavam'
Tradicionani domjenak Srpskog narodnog vijeća za prvoslavni Badnjak prvo je političko okupljanje u novoj godini
Žene su 'niža vrsta', židovi i kršćani su 'krivovjernici', dužnost je 'braniti Alaha'
Od kada su, prije samo mjesec dana, džihadisti u Siriji došli na vlast svrgavanjem diktatora Al-Assada, bičevanja i pogubljenja vraćena su na javna mjesta
Nekada je bila najbolja na svijetu i ponos Jugoslavije. Danas radi u psihijatrijskoj ustanovi
Niz sjajnih rezultata okrunila je 1989. godine kada je uz broncu u veleslalomu postala svjetska prvakinja u slalomu. Stručnjaci su je prozvali najvećim talentom svih vremena, a u prvih pet sezona osvojila je šest medalja. U Svjetskom kupu upisala je sedam pobjeda uz 22 plasmana na postolje.
Je li ovakva ambalaža put prema čišćoj budućnosti?
U svijetu koji se suočava s rastućim izazovima klimatskih promjena, briga o okolišu postala je ne samo odgovornost nego i ključni imperativ za tvrtke.
Stakleni stropovi i ljepljivi podovi: kako nevidljive prepreke koče napredak žena
Metafore poput "staklenog stropa", "ljepljivog poda" i "potrgane prečke" već su dugo prisutne u jeziku kada se govori o rodnoj neravnopravnosti u poslovnim strukturama.