Talijanski konditorski gigant Ferrero predstavio je u Parizu svoj najnoviji proizvod, Nutella sladoled. Prve informacije o Nutella sladoledu objavili su francuski portali. Ferrero ove godine slavi 60. obljetnicu Nutelle i nastavlja širiti asortiman proizvoda pod ovim brendom. Nutella sladoled trebao bi nastaviti uspješan ulazak Ferrera u kategoriju sladoleda, uz postojeće proizvode poput Kinder, Ferrero Rocher i Raffaello sladoleda. Tranzicija iz slatkiša u sladolede predstavlja izazov zbog skuplje opreme, procjene vremenskih uvjeta i distribucije na odgovarajuća mjesta u pravo vrijeme.
Ferrero je uspješno savladao ove izazove; prošle godine prihod od smrznutih proizvoda porastao im je za 35 posto, povećavši im tržišni udjel. Od Nutella sladoleda, koji je napravljen od lješnjaka kao i originalni namaz, prekriven slojem Nutelle i obogaćen hrskavim komadićima, očekuju velike rezultate. Ferrero je svoje prve sladolede lansirao 2018. u suradnji s Unileverom, a od tada su proširili proizvodnju akvizicijom španjolskog proizvođača sladoleda Ice Cream Factory Comaker (ICFC) za 100 milijuna eura.
VEZANI ČLANCI:
Sada sve svoje sladolede proizvode u Valenciji. U siječnju 2023. godine, Ferrero je kupio američkog proizvođača sladoleda Wells Enterprises, poznatog po brendovima Blue Bunny i Halo Top, kao i talijansku grupu za smrznuta peciva Fresystem, koja proizvodi Nutella muffine.
Ferrero postupno širi asortiman smrznutih proizvoda s ciljem postizanja tržišnog udjela od oko 15 posto, koliko imaju u kategoriji keksa. Njihova diversifikacija dosad je bila vrlo uspješna, s ukupnim prihodima koji su u fiskalnoj godini 2022/23 porasli za 21 posto, dosegnuvši 17 milijardi eura. Također, Nutella Ice Cream, supermarketi u Italiji imaju u ponudi od početka lipnja. Sladoledna verzija popularnog čokoladnog namaza od lješnjaka dolazi tri godine nakon lansiranja Ferrero Rocher i Raffaello sladolednih štapića.
Lansiranje Nutella sladoleda u pakiranju od 230 grama, po cijeni od 4,99 eura, prati 60. obljetnicu Nutelle koja je prvi put puštena u prodaju u Italiji 20. travnja 1964. godine. Opisujući ga kao ‘smrznuti užitak’, regionalni menadžer marketinga sladoleda Ferrero Alessandro Paleni izjavio je da novi gelato kombinira ‘ikonski i poznati okus’ Nutelle s ‘iznenađujućom obradom tekstura iznutra’.