Olimpijski pobjednik i dvostruki europski prvak u trapu Giovanni Cernogoraz novo je zaštitno lice tvrtke Luxottica, vodećeg dobavljača prvoklasnih, luksuznih i sportskih naočala.
Oči su najvažnije ljudsko osjetilo jer njima primamo 90% svih informacija iz okoline. Zahvaljujući njima možemo doživjeti neke od najdubljih emocija, kao i ostvariti nevjerojatne rezultate u brojnim profesijama.
Upravo zahvaljujući oštrom vidu i mirnoj ruci, Giovanni niže vrhunske sportske rezultate i zato nikada ne propušta redovite godišnje preglede vida.
- Ako želite ostati na tragu svojih želja, onda nikada nije prerano za preglede vida – jer kada dobro vidite svoj cilj, onda ga je i lakše ostvariti, bez obzira koliko ambiciozan bio', istaknuo je.
Foto: PR foto
Tvrtka Luxottica sa svojim vodećim markama Ray-Ban, Vogue i Oakley ponosna je na novo zaštitno lice i raduje se uspješnoj suradnji.
- Izuzetno smo ponosni na suradnju s olimpijskim pobjednikom kao što je Giovanni. Njegovo oštro oko donijelo je veliko veselje cijeloj Hrvatskoj 2012. u Londonu te vjerujemo da će njegova poruka motivirati što veći broj ljudi na redovite preglede koji su najbolje jamstvo da ćemo što duže uživati u bogatstvu doživljaja koje nam pruža čulo vida', rekao je Edi Stiz, Country Manager Luxottice Jugoistočne Europe.
>>Poslušajte ove savjete i dajte svijetu malo boje
>>Modni dodaci spašavaju stvar! Upotpunite odjevnu kombinaciju