Gwyneth Paltrow ovih je dana zaposlenija nego ikad, no ne zbog filmskih obveza, nego se okrenula dizajniranju. Tako je u suradnji s luksuznim denim-brendom MiH, čijim su trapericama vjerne Jessica Alba, January Jones i Sarah Jessica Parker, kreirala limitiranu kolekciju jeansa, i to transformiravši najprodavaniji par londonskog brenda – MiH Marrakesh Jean. U tome joj je pomogao i njezin tim s Goopa, lifestyle-portala koji je 39-godišnja glumica pokrenula.
Naravno, s obzirom na to da je Gwyneth zaštitno lice Hugo Bossa i Coacha, i za svoju stranicu Goop pozirala je u savršenim trapericama koje je kreirala.
– Bilo nam je uzbudljivo surađivati s Gwyneth i njezinim timom jer sam totalno ovisna o njihovim savjetima i njihovom portalu. Bolju suradnju za naš brend nismo mogli ni poželjeti. Traperice koje smo kreirali zaista se moraju naći u ormaru svake žene i to je model koji nikad neće izaći iz mode – oduševljeno je govorila kreativna direktorica i osnivačica luksuznog brenda Chloe Lonsdale. Traperice stoje 200 dolara i zasad se mogu naručiti jedino preko stranice Goop, no sigurno će se uskoro naći i na stranicama londonskog brenda.
Glumica Gwyneth Paltrow kreirala savršen par traperica
Alka Vuica nekad i sad: Kako se naša poznata pjevačica mijenjala tijekom godina
'Radio sam ja u Njemačkoj. Grozno. Vratio sam se, jedva izdržao tri godine': Ovo je razgovor Ide Prester s jednim vozačem
Na Facebooku je pjevačica i voditeljica napisala dugu objavu koja je u sat vremena imala gotovo tisuću reakcija
Poznati chef otkrio kojim jelom je osvojio ljubav svog života: ‘Bio je to riskantan potez’
Nije tajna da ljubav ide kroz želudac, a jelo kojim je osvojio svoju suprugu Katarinu otkrio nam je naš poznati chef Stjepan Vukadin.
Jedna od najuspješnijih hrvatskih obiteljskih destilerija otvorila poslovnicu u srcu Ljubljane
Dosad imaju osvojenih 111 zlatnih medalja s najreprezentativnijih svjetskih natjecanja u ocjenjivanju jakih alkoholnih pića, od kojih je samo u ovoj godini osvojeno njih čak 38.