Glumice 'istjerale' manekeneke iz reklama

Foto: Reuters/Pixsell
charlize theron
Foto: Reuters
uma thurman
19.09.2009.
u 18:15
Najpoznatije svjetske modne i kozmetičke kuće angažiraju slavne ljepotice s velikih platna jer im one, dokazuju istraživanja, donose povećani profit
Pogledaj originalni članak

Era kada su supermodeli poput Christie Trulington, Linde Evangeliste i Claudije Schiffer žarili i palili modnom scenom definitivno je završila. Izuzmemo li Gisele Bündchen i neuništivu Kate Moss koje svake godine na svom računu uknjiže pokoji milijunčić, modnom scenom već godinama drmaju glumice.

Ušle su na mala vrata, sramežljivo, “iz usluge” svojim prijateljima dizajnerima, i došle do toga da danas svaka modna i kozmetička kuća koje drže do sebe u reklamnoj kampanji imaju barem jednu hollywoodsku divu. Do pravog booma došlo je prije nekoliko godina kada je modna kuća Verasce iz godine u godinu u svojim provokativnim kampanjam angažirala uglavnom glumice. Demi Moore, Madonnu, Halle Berry.

Njihov primjer slijedili su i ostali pa se tako danas s oglasa za Miu Miu, Pradinu mladenačku liniju, smiješi žena Toma Cruisea, mlađahna Katie Holmes. Neuništiva madona zaštitno je lice kuće Louis Vuitton, Julia Roberts, iako je nema na filmu, zdušno reklamira omiljene dizajnere. Prvo je nosila odjeću s potpisom Salvatorea Ferragama, a danas je, zbog milijunskog ugovora, vjerna kući Tod’s. Torbe i cipele s istim potpisom voli i Gwyneth Paltrow.

Kozmetički div L’Oreal u svojim kampanjama uglavnom angažira glumice pa su zaštitna lica tog brenda Penelope Cruz, Eva Longoria, Andie McDowell. Posljednjih mjeseci pak najtraženija je putena ljepotica Scarlett Johanson koja odnedavno iskače iz svih magazina kao zaštitno lice modnog brenda Mango. Prije toga utjelovila je sex bombu Marilyn Monrooe kao zaštitno lice dekorativne kozmetike s potpisom modnih genijalaca – Domenica Dolcea i Stefana Gabbane.

I mlađahna Ema Watson, koja se proslavila ulogom Hermione u Harryju Potteru nije odoljela skupim krpicama pa je jedna od zvijezda nove, jesenske Burrberyjeve kolekcije. Prekrasna Monica Belluci povjerenje je dala Dioru čije torbe s obožavanje nosi svijetom, kao i Sharon Ston koje se zaklinje u učinkovitost Diorovih anti-age krema.

Ipak, najviše medijske prašine podiže se oko zaštitnih lica najprodavanijeg parfema u povijesti – Chanelove Petice. Prvo je svijet pokorila Chaterine Deneuve, a u medijsku žižu ponovno ga je bacila Nicole Kidman koji je za dvominutni filmić inkasirala čak pet milijuna dolara. Francuski šarm ovom parfemu nedavno je vratila Audrey Tautou, koja je utjelovila i legendarnu Mademoiselle Chanel u filmskom hitu Coco prije Chanel.

Britanska glumica Kira Knightley također je zaštitno lice Chanelova mirisa koji se skriva iza imena Mademoiselle, a upravo je ta kampanja podigla puno prašine jer su ovoj slavnoj mršavici u obradi slika bitno povećane grudi što je izazvalo mnogo nezadovoljstva u raznim feminističkim krugovima.

Da je snimanje reklamnih kampanja unosan posao najbolje je dokazala Charlize Theron, aktualno zaštitno lice Diorova mirisa J’adore, izjaviviši:

– Dva dana snimanja omogućila su mi da se razmazim novom vilom!

Tom je izjavom oskarovka naljutila manekenke koje, kako kažu, do oglasnih kampanja ne mogu zbog lakomih glumica. Ipak, istraživanja su na strani hollywoodskih razmaženki. Naime, istraživanja su pokazala da se proizvodi najbolje prodaju kada ih reklamiraju slavne osobe s kojima se obične smrtnice vole poistovjetiti.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.