„Kontinuirano smo komunikacijski usmjereni na domaće tržište koje nam je i ove godine kao i prošle poklonilo povjerenje. Također, ovogodišnje promotivne aktivnosti urodile su plodom jer nam se i strani posjetitelji vraćaju, poglavito gosti iz Njemačke, Nizozemske, Belgije i Austrije, što pokazuje vrijednost ovog planinskog kraja koji je udaljen svega 20-tak minuta vožnje do Jadrana.“ - istaknuo je Petar Hrg, direktor Turističke zajednice Gorskog kotara. Kazao je kako su ove godine pažljivo birali tržišta i promotivne alate kojima su predstavili glavne atribute destinacije.
Ugodne dnevne i osvježavajuće noćne temperature, neodoljive prirodne atrakcije, karakteristična goranska gastronomija, privlačan smještaj te niz zanimljivih mogućnosti za aktivan odmor - od kupanja u kristalno čistim rijekama i jezerima, preko bear watchinga do 400 km dugih biciklističkih staza - itekako mame posjetitelje u destinaciju.
Ujedno, u ovoj godini postigli su se rekordi u odnosu na 2019-tu godinu te je ostvareno 16,17% više noćenja te 13,36% više dolazaka, a Gorski kotar pokazuje da je svijetli primjer hrvatskog turizma koji je uložio ogromne napore u razvoj destinacije kao i njenu promociju.
Valja istaknuti kako privatni smještajni kapaciteti u ovoj godini bilježe 48,23% više noćenja i gotovo 61% više dolazaka u odnosu na spomenutu 2019. godinu, što je pozitivan trend koji pokazuje opravdanost ulaganja u smještaj viših kategorija.
S obzirom na to da su i prošlogodišnji rezultati u destinaciji bili iznimno dobri ova godina pokazuje da je ostvareno gotovo 28% više noćenja i 21% više dolazaka i u odnosu na 2021. godinu.