Gorski kotar u prvoj polovici godine bilježi 13,59% više dolazaka i 17,14% više noćenja u odnosu na iznimno dobru prošlu godinu. Ova godina premašuje i 2019. godinu koja je za goranski kraj bila rekordna te je ostvareno 7,79% dolazaka i 13,84% više noćenja u odnosu na vrijeme prije korone,
„Uz domaćeg gosta koji je u destinaciji pronašao mali osvježavajući raj i neodoljivo utočište, vidljivo je da nam se i strana tržišta vraćaju, s time da ćemo stvarne efekte realiziranih kampanja moći sagledati tek krajem ljetnog dijela sezone. Uz to, slijedi nam još nekoliko kampanja koje smo planirali realizirati u jeku sezone, a koje ciljaju domaće i strane posjetitelje.“ – naveo je Hrg.
S novim vizualnim identitetom, snažnijim pristupom prema domaćem i stranim tržištima te promišljenim strateškim aktivnostima racionalno se može najaviti da će ovogodišnja turistička sezona u Gorskom kotaru biti rekordna.
Valja naglasiti da je Turistička zajednica Gorskog kotara pokrenula i realizirala projekt postavljanja smeđe signalizacije na autocesti Zagreb-Rijeka, glavnoj prometnoj žili kucavici, kako bi istaknula glavninu atrakcija u destinaciji.
Turistička zajednica Gorskog kotara izradila je u svibnju prošle godine Prometni elaborat izrada ploča turističke signalizacije kojeg je odobrilo Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture. Nakon odobrenog elaborata pristupilo se postavljanju smeđe signalizacije na glavnom prometnoj žili kucavici.
„Novopostavljenom smeđom signalizacijom ojačat će se turistička prepoznatljivost regije i njezinih atrakcija na prometnici koja dnevno broji gotovo šesnaest tisuća vozila, a taj se broj u ovim ljetnim mjeseci skoro i udvostruči. Ujedno, godinama se govori da nas je autocesta presjekla, a ovime koristimo prednosti prometnice i skrećemo pozornost na turističke adute goranskog kraja.“ – zaključio je Petar Hrg, direktor Turističke zajednice Gorskog kotara.