PROMO

Gorski kotar postavlja nove turističke rekorde uz ponovno izabranog direktora Petra Hrga

Foto: Stanislav Horaček
Gorski kotar
Foto: Mario Jurina
Gorski Kotar
Foto: Mario Jurina
Gorski Kotar
Foto: Mario Jurina
Gorski kotar
Foto: Mario Jurina
Gorski Kotar
Foto: Mario Jurina
Gorski Kotar
Foto: Mario Jurina
Gorski Kotar
Foto: Mario Jurina
Gorski Kotar
11.05.2022.
u 16:43
Gorski kotar je prema podacima iz sustava eVisitor u prva četiri mjeseca ove godine ostvario 8% više turističkih noćenja te 3% više dolazaka u odnosu na prošlu godinu
Pogledaj originalni članak

Ovogodišnji izvrsni turistički rezultati pokazuju kako smo destinaciju učinili prepoznatljivu kao sigurno okružje koje posjetitelju pruža jedinstven revitalizirajući odmor tijekom cijele godine neovisno o vremenskim uvjetima i jasno ističu potrebu daljnjih ulaganja u sadržaje uz naglasak na važnosti razvoja cjelogodišnje ponude regije, poručio je Petar Hrg, direktor Turističke zajednice Gorskog kotara kojem je Turističko vijeće TZ Gorskog kotara na održanoj sjednici poklonilo povjerenje ponovnim reizborom na mandatno razdoblje od četiri godine. 

Foto: Mario Jurina
Gorski Kotar

Gorski kotar je prema podacima iz sustava eVisitor u prva četiri mjeseca ove godine ostvario 8% više turističkih noćenja te 3% više dolazaka u odnosu na prošlu godinu kada su snježni uvjeti bili značajno povoljniji i kada je hrvatskim gostima bio ograničeniji pristup stranim zimovalištima. Destinacija u ovoj godini jasno premašuje i 2019. godinu, vrijeme prije korone. Ostvareno je gotovo 34% više turističkih noćenja te gotovo 28% više dolazaka u odnosu na isti period u 2019. godini koja je do sada nosila titulu rekordera. Naime, prošloj je godini na ukupnoj razini nedostajalo svega nekoliko postotnih poena kako bi premašili 2019-tu. Ovim se pokazateljima potvrdila ispravnost odluke goranskih čelnika da je jedino ujedinjavanjem moguće napraviti značajan turistički iskorak, kazao je Hrg.

Foto: Mario Jurina
Gorski Kotar

Strateški planovi Turističke zajednice Gorskog kotara za ovu godinu jasno su usmjereni na novi komunikacijski iskorak prema domaćem tržištu i emitivnim, stranim tržištima kroz udruženo  oglašavanje, ciljane aktivnosti prema tržištima njemačkog govornog područja kroz promotivni film  kao i stranim posjetiteljima koji posjete Hrvatsku.

„Cilj nam je  ove godine vratiti i strane posjetitelje, a glavne  su nam  kampanje predviđene za vrijeme svibnja, tijekom glavne ljetne sezone i naravno, zime, uz mjesečnu sustavnost u komunikaciji.“ – pojasnio je Hrg.

Foto: Mario Jurina
Gorski kotar

Ujedno, u završnoj je fazi izrada novog vizualnog identiteta, online portala TZ Gorskog kotara koji će objediniti već izrađene interaktivne karte i virtualne šetnje koje su neopsežnije u Hrvatskoj te nove aplikacije Visit Gorski kotar. U ovoj će se godini nastaviti daljnje fotografiranje smještajnih kapaciteta  kao i sufinanciranje događanja u destinaciji.

Ključni naglasci u komunikaciji su svakako prednosti netaknute i neukroćene  prirode koja ima dalekosežan utjecaj na cjelovitu regeneraciju ljudskog organizma, glavnim  atrakcijama i gastronomiji. U pripremi je, između  ostaloga i nadogradnja biciklističkih staza kao i  označavanje pješačkih staza.  Ovime se jasno pokazuje kako si je Turistička zajednica Gorskog kotara zadala postaviti nove rekorde, kako u brojkama, tako i kroz provedbu strateško-operativnih aktivnosti.

Foto: Mario Jurina
Gorski Kotar

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr