Treće izdanje zadarskog „Tuna, Sushi & Wine Festivala“ nikoga nije ostavilo ravnodušnim; japanske goste i suorganizatore koji su prezentirajući drevnu japansku kulturu i gastronomiju istovremeno uživali u ljepotama grada te okusima i mirisima autohtonih zadarskih namirnica, kao ni Zadrane koji su ponovno na gala večeri do posljednjeg mjesta napunili „Arsenal“ upoznavajući sushi uz vizualni spektakl obrednog i egzotičnog ceremonijala rezanja tune. Bio je to i prvi TSWF koji je početkom veljače kao direktor zadarske Turističke zajednice organizacijski i logistički odradio Ante Rados.
„Cijela je stvar organizacijski bila lakša zahvaljujući našem Uredu koji je itekako verziran za izvođenje ove manifestacije. Naravno, zahvaljujući i Jeleni Yamasaki koja je kao i uvijek dala puni doprinos Festivalu. Iskoristili smo sva iskustva s prva dva izdanja kako bi ga unaprijedili i, koliko je moguće, uklonili sve nedostatke“, kaže direktor Rados objašnjavajući kako je u prethodnim godinama stvoren čvrsti organizacijski i sadržajni koncept TSWF-a. Osim festivalskih događaja s izložbama fotografija, radionicama za djecu, mlade, učenike i profesionalne kuhare te predstavljanja vlastitih gastronomskih vrijednosti, kulture i same destinacije, zadarski posezonski i zimski event u značajnoj je mjeri oslonjen na partnere koji podržavaju „Tuna, Sushi & Wine Festival“. A njih je ove godine bilo – zaista puno!
„Imali smo značajnu podršku svih naših tunogojilišta, potom zadarskih ugostitelja i restorana koji su se ponudom tematski prilagodili duhu TSWF-a. Također, podrška je došla i od hotelijera, kao i medija, što je ukupno dalo jednu višu razinu događaju. Uostalom, najmanje je bitno što mi mislimo; važnije je pitanje utiska i mišljenja naših gostiju i onih koji su posjetili i doživjeli TSWF. Njihovo je mišljenje pozitivno, odnosno TSWF je ocijenjen kao vrhunska manifestacija“, ističe direktor Ureda Turističke zajednice Grada Zadra. Svjedoči o tomu činjenica kako je za centralni događaj u „Arsenalu“ zbog zadane veličine prostora uvijek premalo ulaznica – a bilo je više od 1,200 ljudi! – potom dobar „vjetar u leđa“ koji od prve manifestacije prema zadarskom TZ-u šalju Hrvatska turistička zajednica i Ministarstvo turizma, kao i Veleposlanstvo Japana i NPO JCEA Japansko-hrvatsko društvo razmjene, dok se Grad Zadar od prvog dana javlja kao strateški partner, suorganizator i neupitna podrška.
„Festival se održava u vrijeme kada su smanjene turističke aktivnosti, a kako je intencija svih nacionalnih turističkih institucija i ustanova sadržana u razvoju cjelogodišnjeg turističkog projekta, jasno kako jedan ovakav Festival svojim programom i kvalitetom dobiva podršku. Rekao bih kako u periodu izvan glavnih turističkih aktivnosti uspješno okuplja sve turističke subjekte“, zaključuje direktor Rados.