Kako bi proslavio 30. rođendan, modni brend Guess odlučio je drugi put angažirati Claudiju Schiffer za novu kampanju, i to 23 godine nakon što je prvi put pozirala za taj poznati brend. I moramo priznati, to je bio pun pogodak jer i dva desetljeća poslije Claudia izgleda jednako besprijekorno kao i 1989. godine kad je zasjala kao Guessova djevojka, prije nego što je postala poznati supermodel.
Od osnivanja Guessa 1981. godine Paul Marciano bio je pravi inovator kad je riječ o kampanjama. Tijekom tog vremena, kad su reklamne kampanje bile šarene, Marciano je igrao na inovativnu kartu i "oblačio" Guess u crno-bijeli svijet. A devedesetih godina kad je modna scena otkrila Kate Moss, odlučio je angažirati raskošnu Playboyevu zečicu Anne Nicole Smith kao Guessovu it djevojku.
Mnogi se pitaju u čemu je Guessova tajna uspjeha. U intervjuu WWD-u Marciano je otkrio koje sve adute djevojka mora imati da bi bila dio Guessove obitelji:
– Od početaka Guess je oduvijek slovio kao mladenački, seksi i pustolovan brend, a upravo su to kvalitete koje mora imati naša djevojka. No one moraju i izgledati zdravo. Primjerice, Anne Nicole Smith u našoj kampanji bila je ideal prave žene s oblinama. Djevojka koja je premršava nije mi seksi i jednostavno ne može nas predstavljati.
Budući da na svojim počecima nisu mogli plaćati velike manekenske zvijezde, Guess je često "unajmljivao" nepoznate djevojke. A to se dugoročno pokazalo sjajnim i za brend i za modele.
– Kako nismo mogli platiti velika imena, angažirali smo nepoznate djevojke i to je i dan-danas naša tradicija. Bilo je zanimljivo pratiti kako su se razvijale njihove karijere, i to ne samo djevojaka nego i fotografa koji su ih tada snimali. Claudia Schiffer je samo jedan od takvih primjera. Volio bih tvrditi i da smo Carli Bruni, koja je snimila prvu Guessovu kampanju sa 16 godina, pomogli da dođe do pozicije prve dame Francuske – našalio se Marciano.
Guessov osnivač: Naša djevojka mora biti seksi i izgledati zdravo
Izračunali koliko novca treba za normalan život u Hrvatskoj, cifre su visoke, samo je u jednoj susjednoj zemlji život skuplji
Stranica Numbeo, najveća svjetska baza podataka o troškovima života, izračunala je koliko treba prosječnoj obitelji u Hrvatskoj da preživi mjesec. Podaci kažu da su prosječni mjesečni troškovi četveročlane obitelji 2,608.4 eura, bez stanarine, dok je za samca ta cifra 745.0 eura
FOTO Vladimir Kraljević organizirao 'hrvatski stol' na Trumpovu partyju u klubu Mar-a-Lago
Preko Kraljevića su, kao njegovi gosti, za stolom bili još i neki ljudi iz Hrvatske, među njima i Josip Komar, menadžer koji stoji iza gradnje najviše zgrade u Hrvatskoj, Dalmatia Towera u Splitu
Doznajemo: Evo kada i gdje će biti jedina predsjednička debata drugog kruga, odazvali se i Primorac i Milanović
Sučeljavanje će trajati oko 90 minuta, kandidati će odgovarati na 20-ak pitanja vezana uz ovlasti predsjednika države, aktualna društveno politička zbivanja, imat će mogućnost međusobnog repliciranja, ali i odgovora na repliku
Je li ovakva ambalaža put prema čišćoj budućnosti?
U svijetu koji se suočava s rastućim izazovima klimatskih promjena, briga o okolišu postala je ne samo odgovornost nego i ključni imperativ za tvrtke.
Jedna nuspojava upotrebe antibiotika pojavljuje se kod čak 40% pacijenata, evo kako je izbjeći
Tijekom zime izloženi smo raznim bakterijskim infekcijama, gdje se često primjenjuje terapija antibioticima. Kako prevenirati i tretirati nuspojave ovih lijekova, objašnjava liječnica obiteljske medicine Dubravka Bokarica iz Zagreba.