PROMO

Hard seltzer WAI Moment osvaja Hrvatsku

WAI Moment - hard seltzer Zagrebačke pivovare
WAI Moment - hard seltzer Zagrebačke pivovare
WAI Moment - hard seltzer Zagrebačke pivovare
WAI Moment - hard seltzer Zagrebačke pivovare
07.05.2021.
u 14:05
Hard seltzeri su već osvojili neka od najvažnijih svjetskih tržišta, kao što je ono SAD-a, a sada su stigli i u Hrvatsku. Riječ je o piću na bazi gazirane vode s okusom i malim udjelom alkohola, a koje oduševljava potrošače diljem svijeta. O čemu se zapravo radi?
Pogledaj originalni članak

Prema podacima iz 2019. godine, vrijednost tržišta hard seltzera bila je procijenjena na 4,4 milijarde dolara, a analitičari ovom osvježavajućem piću predviđaju rast od 16,2 posto na godišnjoj razini od 2020. do 2027. godine. Očekuje se da će do kraja 2027. vrijednost tržišta narasti na vrtoglavih 17 milijardi dolara. Također, neka predviđanja ukazuju kako će to biti jedna od najbrže rastućih kategorija pića u Sjedinjenim Državama u sljedećih pet godina.

WAI Moment - hard seltzer Zagrebačke pivovare
Hrvati  među prvima u Europi imaju priliku isprobati novi globalni hit

Piće koje je već osvojilo svijet sada je dostupno i kod nas, a donosi ga Zagrebačka Pivovara. Novi hard seltzer zove se WAI Moment i za sezonu proljeće/ljeto stiže u tri različita okusa - limeta i menta, tropsko voće i bobičasto voće. Ovaj premium hard seltzer sadrži prirodne arome i dolazi bez umjetnih boja i konzervansa, a istodobno je veganski i bez glutena. WAI Moment kao bazu koristi voćno vino (fermentiranu jabučnu bazu), gaziranu vodu i prirodne arome te sadrži manje od 99 kalorija po limenci. Udio alkohola je 4%.

“Ponosni smo što smo kreirali WAI Moment. WAI na havajskom znači voda, koja je ujedno i izvor života. Naš novi brend govori o optimizmu, prirodnosti i zabavi. Piće je kao stvoreno za svakodnevicu s okusom ljeta”, istaknula je Ana Štebih Pinjuh, direktorica marketinga Zagrebačke pivovare.

Hard seltzeri su se širom svijeta u posljednjih nekoliko godina pokazali kao jedna od najpopularnijih inovacija, s kontinuiranim troznamenkastim rastom na zahtjevnom američkom tržištu. U ovom dijelu Europe su se počeli pojavljivati nedavno, a Hrvatska je jedna od prvih zemalja koja svojim potrošačima omogućuje da probaju ovaj globalni hit. Uz Hrvatsku, WAI Moment će biti predstavljen i potrošačima širom zemalja Srednje i Istočne Europe.

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Pogledajte na vecernji.hr