dizajnerski profil

Hermes – francuski bog luksuza

Foto: Arhiva VL
Hermes – francuski bog luksuza
29.10.2012.
u 11:27
Iz sportskog i casual Lacostea Christophe Lemaire prešao je u luksuzni Hermès i naslijedio Jeana-Paula Gaultiera. Iako je njegova jednostavnost bila potpuno različita od odjeće na koju su do tada navikli kupci, Lemaire je oduševio!
Pogledaj originalni članak

Kad je u svibnju 2010. objavljeno da Jean-Paul Gaultier odlazi s mjesta kreativnog direktora Hermèsa, modni svijet bio je u šoku. U svojih sedam godina na čelu francuske modne kuće (Gaultier je naslijedio enigmatičnog Martina Margielu na ovoj poziciji), Jean-Paul zaveo je novinare i kritičare svojim provokativnim i maštovitim reinterpretacijama klasika – torbice Kelly, jahačkih outfita i kultnih svilenih šalova.

Njegov nasljednik Christophe Lemaire, iako je 10 godina bio na čelu Lacostea, modnom svijetu bio je potpuna enigma. Može li dizajner šarene sportske odjeće popuniti mjesto obožavanog Gaultiera, bilo je pitanje na svačijim usnama prije predstavljanja Lemairove prve kolekcije za jesen i zimu 2011. Kad su pistom krenule manekenke, odjevene većinom u bijele halje koje su podsjećale na odjeću redovnika, čizme iz ‘70-ih i kožnate avijatičarske kape, postalo je jasno da je Lemaire prvom kolekcijom odlučio odati počast kući koja ga je prigrlila.

– U Hermèsu nikad ne govorimo da radimo luksuz. Mi dizajniramo korisne stvari izvanredne kvalitete. Morate misliti na udobnost, funkcionalnost, džepove, način na koji će odjeća stariti. Unutrašnjost je jednako važna kao vanjština. Važnije nam je kako se osoba osjeća od onog što se vidi na prvi pogled – otkriva Christophe.     

– Imao sam jako malo vremena, no htio sam da sve bude jednostavno. Sada bih promijenio neke stvari, no zadovoljan sam – izjavio je nakon završetka revije. Već njegova iduća kolekcija pokazala je kako i jednostavnost može biti i te kako poželjna – s utjecajima grčkih otoka i marokanskih uzoraka Christophe Lemaire učinio je luksuz Hermèsa i te kako poželjnim.     

 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.