#POLO4D

Hologrami marširali kroz vodenu maglicu: Pogledajte reviju o kojoj bruji svijet

Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
Ralph Lauren Polo 4D
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
Ralph Lauren Polo 4D
Foto: styledbylyric/Instagram
Ralph Lauren Polo 4D
Foto: Ralph Lauren/Twitter
Ralph Lauren Polo 4D
Foto: rumineely/Instagram
Ralph Lauren Polo 4D
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
Ralph Lauren Polo 4D
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
Ralph Lauren Polo 4D
09.09.2014.
u 08:42
Ralph Lauren moda za proljeće i ljeto 2015. predstavljena je u 4D hologramskoj tehnologiji u prekrasnom Central Parku u New Yorku
Pogledaj originalni članak

U ponedjeljak navečer ljubavna veza mode i tehnologije pisala je povijest.

Tko je bio, pričat će, a tko nije (kao mi, na primjer), može samo pretpostaviti kakav je doživljaj bio promatrati kako u njujorškom Central Parku manekenke hologrami koračaju kroz vodenu izmaglicu.

Spektakl pod nazivom #POLO4D  pripremio je dizajner Ralph Lauren zamislivši kako bi bilo baš zgodno modele za SS 2015. pretvoriti u  virtualne prikaze.

– Mi smo bili prvi modni brend koji je predstavio svoj mobilni uređaj. Upoznali smo i Europu i Ameriku s QR tehnologijom, nitko dotad nije koristio te kodove. Uvijek nastojimo pomaknuti svoje granice, kazao je za Dazed potpredsjednik kompanije David Lauren.

Slike u visokoj rezoluciji projicirane su na vodeni zid visine 18 i širine 45 metara, a revija je zamišljena kao kratki film u kojem su modeli visoki kao četverokatnica šetali znamenitim ulicama i građevinama New Yorka. Tehnologijom je stvoren nevjerojatan 4D efekt.

– Naravno da nećete vidjeti detalje odjeće, ali zahvatit će vas nevjerojatna energija cijele ideje koju brend Polo predstavlja, kazao je dizajner koji u modnom svijetu posve uspješno pliva već 50 godina.

>>Pogledajte cipele koje je dizajnirala Victoria Beckham. Haljine joj bolje idu.

>>Magija u crnom modne kuće Versace za liniju Versus
 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.