Intervju s Ljiljanom Mikić, generalnom menadžericom hotela

Hotel ARCOTEL Allegra prvi lifestyle hotel u Zagrebu

Foto: PR FOTO
Ljiljana Mikić
Foto: PR FOTO
Ljiljana Mikić
Foto: PR FOTO
Ljiljana Mikić
Foto: PR FOTO
Ljiljana Mikić
Foto: PR FOTO
Ljiljana Mikić
Foto: PR FOTO
Ljiljana Mikić
Foto: PR FOTO
Ljiljana Mikić
Foto: PR FOTO
Ljiljana Mikić
Foto: PR FOTO
Ljiljana Mikić
Foto: PR FOTO
Ljiljana Mikić
Foto: PR FOTO
Ljiljana Mikić
Foto: PR FOTO
Ljiljana Mikić
Foto: PR FOTO
Ljiljana Mikić
Foto: PR FOTO
Ljiljana Mikić
Foto: PR FOTO
Ljiljana Mikić
14.10.2016.
u 12:13
Pogledaj originalni članak

Ljiljana Mikić, generalna menadžerica hotela ARCOTEL Allegra, otkrila nam je kako je to voditi lifestyle hotel u srcu grada, zašto im je važna tema održivosti i kako je u poslovanju hotela došlo do zaokreta u smjeru zdravlja. Naime, u suradnji s poznatim promotorom zdravog načina života Marijom Valentićem u ARCOTEL-u su naglasak stavili na cijeli niz novih pogodnosti za goste - od posebno osmišljene tjelovježbe u HealthyFIT centru, preko organiziranih izleta na Sljeme, do različitih zdravih, sezonskih jelovnika

1. Hotel ARCOTEL Allegra otvoren je 2003. i prvi je lifestyle hotel u Zagrebu. Što znači taj predznak i po čemu se on razlikuje od drugih gradskih hotela, na koji se način prilagođavate potrebama modernih putnika?

Izraz lifestyle obilježava način našeg poslovanja koji je podređen stilu života i potrebama današnjih putnika. Pri tome se naglasak ne stavlja samo na multifunkcionalno uređenje hotela, već prvenstveno na ponudu hotelskih usluga koja se redovito osvježava i prilagođava aktualnim trendovima na tržištu.

Kada je hotel otvoren, sada već davne 2003. godine, bio je to prvi design hotel grada Zagreba koji je tržište oduševio svojim prozračnim uređenjem s elementima mediteranskog podneblja. Svih ovih godina hotel je zadržao i redovito njegovao svoj prepoznatljivi design. Redovito uvodimo inovacije i prije nego su one ovladale tržištem, a upravo je to razlog zbog kojeg nosimo predznak lifestyle hotela. U tome duhu nastala je i naša healthy priča, naš zdravi koncept, a na kraju krajeva, kroz to se rodila i suradnja s poznatim promotorom zdravog života Marijem Valentićem.

2. Prema Vašem iskustvu, koji su uvjeti da jedan gradski hotel dobro funkcionira? Je li važna samo lokacija ili je ključ uspješnosti nešto drugo, nešto što Vaš hotel izdavaja od mnogih drugih?

Čistoća soba i objekta općenito, visoka kvaliteta usluge, ljubazno i profesionalno osoblje te idealan odnos između cijena i usluga pri samom su vrhu popisa prednosti koje gosti očekuju prilikom izbora objekta za smještaj. No, na prvom mjestu, posebno kada se radi o gradskim hotelima, doista i je lokacija. Upravo zbog toga gosti preferiraju naš hotel, jer se isti smjestio na idealnoj poziciji između glavnog autobusnog i željezničkog kolodvora, samo nekoliko minuta pješice od glavnog gradskog trga, ali i najvažnijih poslovnih centara grada. To nas čini savršenim polazištem za turiste koji otkrivaju gradske znamenitosti, te poslovne goste koji su svega nekoliko minuta udaljeni od lokacija koje su im svrha posjeta Zagrebu. Naravno, ukoliko i sve ostale ranije navedene prednosti nisu zadovoljene, niti najidelnija lokacija neće objekt učiniti uspješnim u poslovanju.

3. ARCOTEL Allegra prvi je hotel u Zagrebu koji se u potpunosti okrenuo u pravcu zdravog načina života. Što točno obuhvaća healthy predznak, koje su to novine koje uključuju zaokret prema zdravom životu?

Healthy koncept svim korisnicima naših usluga želi pružiti sve ono što je potrebno u održavanju zdravog i održivog načina življenja, uz mogućnost da u navedenim prednostima uživaju i onda kada su zbog posla ili užitka daleko od svojih domova. U našem hotelu na jednom mjestu možete udobno spavati, zdravo doručkovati, izabrati između nekoliko vrsta jela bogatih super namirnicama, uz našu pomoć otići na neki aktivni i vođeni oblik izleta, izabrati između nekoliko indoor team building programa te u konačnici brinuti o svome tijelu uz stručnu pomoć našeg HealthyFIT centra.

4. Kako ste došli do ideje za formiranje takve nove poslovne strategije hotela i kakvu je ulogu u tome igrao fitness trener Mario Valentić uz čiju je pomoć ona osmišljena?

Nova poslovna strategija nastala je upravo kroz prizmu lifestyle predznaka koji nosimo, a zečeci iste uspostavljeni su već početkom 2014. godine. Naime, kako i sami često sudjelujemo na različitim seminarima te znamo kako je ponekad teško nepokretno i koncentrirano sjediti cijeli dan, spomenute godine uveli smo aktivne i zdrave pauze tijekom kojih su naši gosti laganim razgibavanjem s Marijem dobili novu dozu energije za nastavak dana. Kako su današnji trendovi sve više podređeni zdravoj hrani i općenito zdravom načinu života, odlučili smo započetu suradnju s Marijem dovesti na još jedan viši nivo. Tako je početkom ove godine Mario postao naš partner na području fitnessa, čime smo usluge novog HealthyFIT by Mario Valentić centra počeli nuditi i vanjskim, a ne samo hotelskim gostima. Suradnja se nastavila i u pravcu zajedničkog oblikovanja zdrave ponude hrane i pića tj. Healthy Fitness jelovnika, a Mario je postao sastavni dio našeg tima te vrlo bitna i stručna stavka po pitanju brige o zdravom i fit tijelu.

5. Ta nova poslovna strategija zapravo je produžetak projekta održivosti. Kada ste s njime započeli, koliko je teško provoditi takav način poslovanja u gradskom hotelu i kako gosti na to reagiraju?

Upravo tako. Ova poslovna strategija predstavlja i produžetak projekta održivosti kojeg su ARCOTEL Hoteli pokrenuli 2015. godine pod nazivom „Mali koraci, za veliki uspjeh“. Cilj navedenog projekta, kako mu i samo ime govori, provođenje je puno malih gesti, malih koraka u pravcu održivosti kojima svakodnevno dajemo svoj mali doprinos velikom uspjehu - globalnoj borbi za očuvanje okoliša. U provođenju navedenog ne sudjelujemo samo mi kao djelatnici, već na isto pozivamo i vlastite goste, partnere i konkurenciju. Tako na brojnim lokacijama u hotelu možete pronaći savjete koji vas potiču na to da umjesto automobila koristite bicikl ili sredstva javnog prijevoza, da umjesto lifta pokušate što više koristiti stepenice, a sve u cilju svakodnevnog osvještavanja važnosti zdravog i održivog načina života. Jedan od bitnih naglasaka u duhu održivosti stavljen je i na regionalnost pri izboru dobavljača, jer korištenjem namirnica lokalnih proizvođača voća, povrća, mesa i slično također doprinosimo smanjenju CO2. Od prošle godine intenzivno radimo i na projektu „Give bees a chance“, u sklopu kojega ARCOTEL za svaku sobu za koju gost odustane od čišćenja donira određenu svotu novca organizaciji za zaštitu pčela. U toj akciji je već prve godine sudjelovalo oko 4.900 hotelskih gostiju te je sakupljeno oko 17 tisuća eura koji su predani organizaciji MUTTER ERDE (Majka Zemlja).

Gosti vrlo pozitivno reagiraju na našu cjelokupnu healthy priču. I nama samima je zapravo iznenađenje koliko pažnje gosti, a posebno strani, posvećuju zdravom i održivom načinu života te koliko ih veseli činjenica da se za njihovo zdravlje ovdje brinemo i mi. To im daje mogućnost da se još više opuste i prepuste rukama naših stručnjaka.

6. Iako orijentirani na zdrav život, niste zaboravili na zabavne sadržaje koje svaki hotel mora imati – u jesen ste ušli s novom, zanimljivom koktel kartom, što se na njoj može naći, po čemu su kokteli u vašem hotelskom baru drukčiji?

Nova koktel karta predstavlja pogled u prošlost i povratak u doba početaka prvih koktela. Karta je tematski podijeljena u tri dijela. Prvi dio predstavlja koktele kakvi su se pripremali u doba početaka miješanja pića, drugi dio su kokteli iz doba prohibicije u SAD-u, tj. pića Speakeasy barova u kojima se u tom periodu ilegalno posluživao alkohol te također pića nastala u Francuskoj, Engleskoj i Kubi. Treći dio koktel karte rezerviran je za moderne klasike s početka 21. stoljeća te za orginalne koktele barmena hotela ARCOTEL Allegra.

Prezentacije koktela su jednostavne i minimalističke, ali vrlo efektne, te su sastavni dio ukupnog doživljaja, arome i okusa, baš kao što je to bilo davnih godina za vrijeme stvaranja barske scene. Cilj nam je bio ponuditi Zagrebu neke nove/stare zaboravljene klasike koji su vrijedni pažnje i ponovnog vraćanja na scenu. Naši kokteli nisu dio klasične ponude kakvu možete naći u bilo kojem baru u gradu, već kokteli za uživanje prije, za vrijeme i poslije jela, budući da u Joe's baru poslužujemo i hranu

7. S čime namjeravate nadograđivati healthy koncept, što spremate za ovu zimu i u nekoj bližoj budućnosti?

Trenutno radimo na nekoliko tema vezanih uz healthy koncept, pri čemu se neke vežu uz osvježavanje već postojećih priča, kao što su spomenute zdrave i aktivne pauze tijekom seminara ili Healthy Fitness jelovnik. Tu su naravno i neke potpuno nove teme, a jedna od zanimljvijih su indoor team building programi koje pomno osmišljavamo, a koji će kroz healthy prizmu pružiti sasvim novo iskustvo firmama koje će ih koristiti. Sve ostale novosti, a ima ih puno, saznat ćete uskoro!

Facebook fan page

Web

Pogledajte na vecernji.hr