Wolt Awards

Hrvati izabrali najbolje restorane ove godine: Najviše uživaju u burgerima, a sve je popularnija i azijska kuhinja

Wolt
Wolt
Wolt
14.01.2022.
u 16:45
Osim što je intuitivna i jednostavno se koristi, aplikacija ima i značajku koja Woltu pomaže u pružanju najboljeg iskustva. Radi se o ocjenjivanju restorana prilikom kojeg korisnici označuju broj zvjezdica te tako biraju ocjenu koju je njihova narudžba zaslužila
Pogledaj originalni članak

Aplikacija s najvišom ocjenom

Woltova aplikacija za narudžbu hrane broji preko pet milijuna registriranih korisnika. Samo su ju Hrvati preuzeli više od 10 milijuna puta, a trenutni pandemijski uvjeti samo su pridonijeli povećanju ove brojke. Već i prije pandemije, Wolt je bio popularan alat koji je svima olakšavao život i pružao toplo jelo na stolu unatoč dužem zadržavanju na poslu, ili pak u drugim nedaćama.

Wolt je top aplikacija u kategoriji Hrana&Piće koja je ocijenjena s visokom ocjenom od 4.9, a ima i nagradu Apple Editor Choice. Osim što je intuitivna i jednostavno se koristi, aplikacija ima i značajku koja Woltu pomaže u pružanju najboljeg iskustva. Radi se o ocjenjivanju restorana prilikom kojeg korisnici označuju broj zvjezdica te tako biraju ocjenu koju je njihova narudžba zaslužila. Ocjenjivanjem restorana, korisnici biraju pobjedničke iz kategorija burgeri, grill, asian fusion, pizza, deserti te ostalo.

Pobjednici ovogodišnjeg Wolt Awardsa: Mek Per’s, Toto’s Burger Bar, Fast Food Goonies, Hamburgilla, Burger & More, Fast Food Green, Duksa Maksimir, Pizzeria Galija, Pizza Galileo, Pizzeria La Rosa, Pizzeria Pizzara, Pizzeria In Forno, Xanadu Pizza & Bar Umami Horvaćanska, Chinese Food Joker, Biberon Sushi, Wok’abilly, Noy Asian Cuisine & Bar

Tako korisnici stvaraju rang listu restorana, a svake godine svi oni imaju priliku osvojiti status najboljih putem nagrade Wolt Awards. Pobjednici se odabiru na temelju određenih kategorija, a to su osim ocjene korisnika i brzina pripreme hrane te postotak odbijenih narudžbi.

Pobjednički restorani dakle, osim što nude najukusnija jela, paze i na cjelokupno korisničko iskustvo. Restorani s osvojenim Wolt Awardsom imaju tako nizak postotak narudžbi koje su morali odbiti. Zbog toga im se korisnici iznova vraćaju jer mogu biti sigurni da će im narudžba naposljetku stići do praga. Osim toga, zbog brzine pripreme znaju da će to biti prije nego što zbog gladi postanu čangrizavi!

Najbolji restorani biraju se u različitim kategorijama, a u odabiru sudjeluje svih 10 gradova u kojima je Wolt Hrvatska dostupan. Tako možemo vidjeti da Hrvati najviše uživaju u kategoriji burgera, a potom slijede i grill, asian fusion, pizza pa potom deserti i ostalo. Tako Zagreb, Rijeka, Split i Osijek imaju uvjerljivo najbolje restorane u Hrvatskoj, a konkuriraju i Varaždin, Zadar, Pula, Zaprešić, Velika Gorica i Slavonski brod.

Restorani koji su proglašeni najboljima, a možete ih vidjeti ispod fotografija, imati će besplatnu dostavu kako bi svi korisnici mogli uživati u visoko ocijenjenoj hrani. Besplatna dostava pobjedničkih restorana biti će dostupna od 17. do 23 siječnja u spomenutim gradovima pa će korisnici njome moći ostvariti još više benefita. Baš je tjedan besplatne dostave možda odlična prilika za uživanje u novoj i drugačijoj hrani, a sve to bez muke kuhanja i nabavke namirnica. 

Rastuća industrija

Danas u Hrvatskoj ima nekoliko tisuća dostavljača koji su dostupni preko online aplikacija za naručivanje i dostavu hrane. Ove su aplikacije samo Hrvati preuzeli u više od 21 milijuna navrata, a preko polovice njih hranu na ovaj način naručuje barem jednom tjedno.

Pobjednici ovogodišnjeg Wolt Awardsa: Pivnica Budweiser Trešnjevka, Bakra Steak & Pizza Bar, Rustika, Zara Vita, Banus Grill, Grill Stara Kola, Činkica Špansko, Borgo Knedla Bar, Gold By Waldinger, Slatka Tajna, Good Food Teslina, Bakin Čušpajz, Fast food Popaj, Rocher Caffe, Rio Kebab, Fork Restoran & Bar

Trenutni pandemijski uvjeti samo pogoduju rastu brojaka u ovoj industriji. Povećanjem broja narudžbi raste i profit u online industriji hrane pa se većina vlasnika restorana tako izjašnjava da im prisutnost na ovim aplikacijama povećava prihode.

Online industrija hrane privlači čak i ozbiljne ulagače. Samo u 2019. godini tako je privukla investicije od 1.6 bilijuna eura na europskom tržištu, a stručnjaci predviđaju daljnji porast iz godine u godinu.

Brojke su tako zadovoljavajuće u svim segmentima online industrije hrane, a na prihode se ne žale niti sami dostavljači. Po jednoj dostavi, oni u prosjeku zarade petnaestak kuna. Računica je jasna – više dostava znači i veće zarade.

Sadržaj nastao u suradnji s Woltom.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr