Povoljnije, a dobro

Hrvati tek u krizi otkrili pogodnosti kupnje robe bez potpisa

Hrvati tek u krizi otkrili pogodnosti kupnje robe bez potpisa
02.11.2010.
u 09:00
Istraživanje je otkrilo da zastupljenost trgovačkih marki u hrvatskoj košarici doseže čak 66,6 posto.
Pogledaj originalni članak

Kupiti “markirano” ili povoljnije, pitanje je koje je u vrijeme sveopće krize otvorilo vrata sve prisutnijim robnim markama trgovačkih lanaca, tzv. privatnim markama. Organizacija Best Buy Award u suradnji s Centrom za istraživanje tržišta i konzultantskom kućom PWC provela je istraživanje o potrošnji privatnih marki trgovačkih centara na reprezentativnom uzorku i utvrdila da zastupljenost trgovačkih marki u hrvatskoj košarici doseže čak 66,6 posto.

Većina ispitanika, 41,8 posto, kupuje takve proizvode zbog povoljnije cijene, a 36,4 posto zbog dobrog odnosa kvalitete i cijene. Čak 53,1 posto ispitanika drži da su privatne marke kvalitetne kao i “markirani” proizvodi. U nekim zemljama EU, usporedbe radi, kupnja privatnih marki prelazi 40 posto potrošnje.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

SI
Supermarketi.info
13:20 02.11.2010.

Tom problematikom naš se portal bavi već dvije godine i od tada propovijedamo isprobavanje artikala trgovačkih marki. Konačno se nešto pomaknulo u ljudima. Možda za koju godinu, čak i uz ovakvo vođenje države izađemo iz krize. Ljudi, sve je na vama. Imate veću moć nego što mislite da imate. Potrošači su ti koji mogu sve promijeniti, samo toga nisu svjesni.