Promo

Hrvatska digitalna agencija predstavila budućnost shoppinga

Foto:
Inventa (1)
Foto:
Inventa (1)
Foto:
Inventa (1)
Foto:
Inventa (1)
Foto:
Inventa (1)
Foto:
Inventa (1)
Foto:
Inventa (1)
VL
Autor
PR Članak
29.03.2012.
u 10:54
Projekt Superstore - opisan u europskim medijima kao “vizija budućnosti shoppinga”
Pogledaj originalni članak

Hrvatska online agencija Inventa, zajedno sa svojim klijentom Jetshopom, u Stockholmu je upravo predstavila svoj veliki projekt Superstore, opisan u europskim medijima kao “vizija budućnosti shoppinga”. Prema procjenama, projekt je u tjedan dana vidjelo preko milijun i po prolaznika.

Od 12-18 ožujka, Superstore je stajao kao privremena, montažna trgovina u javnom prostoru stockholmskog Glavnog kolodvora. U njemu je predstavljeno 16 brandova, odnosno pod-trgovina, uključujući ICA-u, vodeći švedski lanac za prodaju namirnica, i Nelly, vodeću trgovinu odjećom.

Dok su čekali svoj vlak, putnici su bili u mogućnosti svojim smartphoneovima skenirati QR kodove uz sliku bilo kojeg prikazanog artikla, da bi onda bivali preusmjereni na samu online stranicu za mobilnu kupovinu. Odabravši boju, veličinu i slične detalje, kupovinu su mogli zgotoviti u trenu. Sve što je još trebalo učiniti je otići kući i pričekati dostavu.

Pogledajte Superstore video.

Stefano Crozzoli, Direktor prodaje i marketinga u Jetshopu, ovako je objasnio projekt: “Superstore obilježava Jetshopovo pokretanje novognačina mobilne kupovine. Cilj m-commerceaje ponuditi pravu stvar na pravom mjestu. Ovim je projektom Inventa uspjela demonstrirati ne samo snagu m-commercea, nego i privući publicitet i promovirati prodaju putem naše nove mobilneusluge.”

Jetshop je vodeći webshop servis u Skandinaviji, s preko 3000 online dućana u ovom trenutku. Suradnja s Inventom počela je krajem prošle godine, kada je Inventa odabrana kao Jetshopov partner za dizajn i implementaciju webshopova.

Johan Granlund, Inventin CEO, rekao je: “Iako je jugoistok Europe glavno Inventino tržište, ponosni smo što smo se dokazali i na vodećem europskom digitalnom tržištu. Radeći s Jetshopom, trenutno smo zaduženi za pokretanje jednog (1) webshopa dnevno, a naučeno svakako koristimo dalje, u radu s našim ostalim klijentima.”

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr