Promocija u Americi

Hrvatske ljepote na najgledanijem američkom TV kanalu i njujorškom Times Squareu

Foto: HTZ
HTZ
Foto: HTZ
HTZ
Foto: HTZ
HTZ
Foto: HTZ
HTZ
Foto: HTZ
HTZ
03.04.2024.
u 12:57
Televizija CBS dostupna je u čak 98 posto američkih kućanstava i kanal je s najvećim dosegom u SAD-u, dok popularni njujorški trg dnevno posjeti 360.000 ljudi. Hrvatska kampanja trajat će do kraja travnja, a očekivani doseg uključuje više od 13 milijuna impresija.
Pogledaj originalni članak

Hrvatske atrakcije i ljepote prikazuju se kroz video prilog autorice, dobitnice Emmyja  Erice Olsen, na CBS televiziji, a promocija naše zemlje odvija se i na Times Squareu u New Yorku. Počela je zajednička marketniška kampanja Hrvatske turističke zajednice i globalnog medijskog konglomerata Paramount. Cilj je povećati vidljivost hrvatske turističke ponude i što kvalitetnije pozicionirati Hrvatsku kao kvalitetnu i atraktivnu turističku destinacije među Amerikancima.

- Tržište SAD-a je naše najvažnije daleko tržište s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet. Upravo je zbog toga provođenje ciljanih promotivnih aktivnosti od strateškog značaja u daljnjoj izgradnji pozicije Hrvatske kao jedne od najpoželjnijih inozemnih destinacija Amerikanaca. Aktivnosti koje ćemo provoditi na najgledanijim televizijskim kanalima u Americi, na najpoznatijem svjetskom trgu te suradnja s vodećom globalnom medijskom kompanijom kao što je Paramount, zasigurno će doprinijeti ostvarenju navedenih ciljeva - smatra direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić i dodaje da je prošle godine Hrvatsku posjetilo gotovo 711.000 gostiju iz SAD-a, koji su ostvarili više od dva milijuna noćenja.  

Foto: HTZ
HTZ

Američki su turisti u prošloj godini, prema podacima sustava eVisitor, u našoj zemlji najviše noćenja ostvarili u Dubrovačko-neretvanskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji te gradu Zagrebu. Među destinacijama najpopularniji su bili Dubrovnik, Split, Zagreb, Hvar, Rovinj i Zadar. Aktivnosti u sklopu ove kampanje, pak, provodit će se do kraja travnja, a očekivani doseg uključuje više od 13 milijuna impresija. Suradnja HTZ-a i Paramounta uključuje, među ostalim, produkciju tailor-made priloga „Destination Travel“ i to pod vodstvom spomenute Erice Olsen, odnosno emitiranje tog priloga na CBS-u čime će brojnim američkim gledateljima biti pružen uvid u sve ljepote Hrvatske kao turističke destinacije. Kampanja podrazumijeva i emitiranje kraćih promotivnih spotova na CBS televiziji, kao i oglašavanje na streaming platformi Paramount putem ciljanog targetiranja korisnika. Promociju će, vjeruje se, dodatno osnažiti prikazivanje promotivnih video spotova na najpoznatijem svjetskom trgu, Times Squareu u New Yorku koji dnevno posjeti oko 360.000 ljudi.

Foto: HTZ
HTZ

- Poznato je da su Amerikanci veliki “ovisnici” o televiziji koji ispred malih ekrana provode iznimno puno vremena te je suradnja s jednom od vodećih nacionalnih televizija neizostavni element kvalitetne i sveobuhvatne promocije turističke destinacije prema američkom tržištu. Dodatna posebnost je promocija na newyorkškom Times Squareu, trgu koji mnogi s pravom nazivaju „centrom svijeta“. Uz to, vjerujemo da će aktualna promocija na digitalnim kanalima, brojne radionice s agentima i poslovni sajmovi potaknuti Amerikance na donošenje odluke o posjetu Hrvatskoj- uvjerena je direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice u SAD-u Leila Krešić-Jurić.

Foto: HTZ
HTZ

Inače, Paramount je pružatelj medijskih, produkcijskih i streaming usluga te se među njegovim najvažnijim brandovima uz CBS ističu Showtime Networks, Paramount Pictures, Nickelodeon, MTV, Comedy Central, BET, Paramount+ i Pluto TV. CBS, kao ključan dio portfelja Paramount brandova, predstavlja najgledaniji TV kanal u SAD-u već 15 godina. Dostupan je u 98 posto američkih kućanstava, što ga čini i kanalom s najvećim dosegom u SAD-u.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.