FASHION WEEK

I Hrvatska ima Brunu

05.06.2009.
u 18:52
Pogledaj originalni članak

Fashion Week je postao outlet, komentirali su zlobnici prvog revijalnog dana Dreft Fashion Weeka Zagreb, koji se održava pod balonom Boćarskog doma. Nisu bili u pravu jer u ova recesijska vremena (za domaću modu i nema drugih) prodaja je glavna stvar.

Veseliti se treba stoga dobrom početku, Vedrana Šehagić je nakon revije prodala dva kaputa: cijela je njena kolekcija ugodan podsjetnik na raskošne pedesete – iako ćemo točne podatke o prodaji po 50 posto nižim cijenama znati sljedeći tjedan. I sve što se vidi na pisti može se nakon revija kupiti upola cijene. Veselje je na pistu unio i domaći Bruno u originalnom kostimu iz filma.

Prvog dana vidjeli smo i goste: Mariano La Barbera iz Italije i Marina Milovanović iz Srbije, gdje je modni pogodak pretegnuo na stranu futurističke kolekcije gošće iz Beograda. Marta Buzolić, čije je kreacija u Cannesu nosila Dolores Lambaša, ima kolekciju glamuroznih haljina, ali samo za domaći crveni tepih.

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr