Fashion Week je postao outlet, komentirali su zlobnici prvog revijalnog dana Dreft Fashion Weeka Zagreb, koji se održava pod balonom Boćarskog doma. Nisu bili u pravu jer u ova recesijska vremena (za domaću modu i nema drugih) prodaja je glavna stvar.
Veseliti se treba stoga dobrom početku, Vedrana Šehagić je nakon revije prodala dva kaputa: cijela je njena kolekcija ugodan podsjetnik na raskošne pedesete – iako ćemo točne podatke o prodaji po 50 posto nižim cijenama znati sljedeći tjedan. I sve što se vidi na pisti može se nakon revija kupiti upola cijene. Veselje je na pistu unio i domaći Bruno u originalnom kostimu iz filma.
Prvog dana vidjeli smo i goste: Mariano La Barbera iz Italije i Marina Milovanović iz Srbije, gdje je modni pogodak pretegnuo na stranu futurističke kolekcije gošće iz Beograda. Marta Buzolić, čije je kreacija u Cannesu nosila Dolores Lambaša, ima kolekciju glamuroznih haljina, ali samo za domaći crveni tepih.