Žene sada mogu učiniti prvi korak u pravilnoj njezi njezi kože i u borbi protiv prvih znakova starenja i to iz udobnosti vlastitog doma zahvaljujući Philips VisaCareu, novom, jedinstvenom i inovativnom uređaju. Philips VisaCare koristi neinvazivnu mikrodermoabraziju za piling i masiranje kože te uklanja mrtve kožne stanice i stimulira prirodni proces obnove. Novi beauty uređaj elegantnog dizajna pomaže ženama da ostvare mladenački sjaj te čvrstu i sjajnu kožu s vidljivim rezultatima u samo šest tjedana.
“Znamo da se žene žele osjećati i izgledati najbolje i shvaćamo kako im najnovije inovacije u tehnologijama brige za kožu mogu pomoći”, istaknula je Božena Brnas, marketing manager iz Philipsa.
„Zbog toga smo razvili Philips VisaCare, jedinstveni uređaj za obnovu kože koji ženama pruža jednostavno, sigurno i učinkovito rješenje za borbu protiv prvih znakova starenja iz udobnosti njihovih domova. Tijekom testiranja, 93% žena koje su isprobale proizvod potvrdile su da je njihova koža postala glađa."
Kako žene stare, koža gubi svoju čvrstoću, ton i teksturu te je veoma važno suzbiti prve znakove starenja što prije. Philips VisaCare koristi jedinstveni Philips DualAction Air Lift and Exfoliation System koji nježno i učinkovito vrši piling i masira kožu da bi izgladio njezinu površinu pomoću mikrodermoabrazije.
Svoje oduševljenje novim Philips VisaCareom nije skrivala niti poznata TV voditeljica, Antonija Blaće koja usprkos učestalim i velikim medijskim angažmanima te čestim putovanjima uvijek izgleda besprijekorno.
“Trudim se redovito vježbati, relativno se zdravo hranim, ali svoju svakodnevnu njegu volim nadopuniti i kvalitetnim kozmetičkim tretmanima. Oduševljena sam s VisaCare jer kako često putujem više ne moram razmišljati o tretmanima u nepoznatim kozmetičkim salonima, jednostavno očistim lice i pruštim si pet minuta svoga užitka. A moja koža je zahvalna“, istaknula je Antonija Blaće.
A da je riječ o iznimno atraktivnom uređaju pokazuje i činjenica da će se ekskluzivno prodavati u Douglas parfumerijama. Andrijana Jeftović, iz marketinga Douglasa: „Zadovoljstvo nam je povezati se s velikim brendom poput Philipsa. U 19 parfumerija diljem Hrvatske žene se osjećaju kao u svome malome carstvu želja gdje nalaze najbolje i najkvalitetnije proizvode za sebe. Grupa Douglas poduzeće je svjesno tradicije, obiteljski je orijentirano, ali teži inovacijama. Stoga je povećanje naše ponude inovativnim i traženim proizvodom kao što je VisaCare bila logična poslovna odluka.“