nagrađena kolekcija A+

Ivana Janjić: Društvo je sklono negativno konotirati muškarce i to isključivo prema tome kako se odijevaju

Foto: Dario Dunaj
Ivana Janjić kampaja
Foto: Dario Dunaj
Ivana Janjić kampaja
Foto: Dario Dunaj
Ivana Janjić kampaja
Foto: Dario Dunaj
Ivana Janjić kampaja
Foto: Dario Dunaj
Ivana Janjić kampaja
Foto: Dario Dunaj
Ivana Janjić kampaja
07.11.2016.
u 11:30
Nakon uspješnog debija na pisti BIPA FASHION.HR-a, Ivana je okupila autorski tim i na fotografije prenijela svoju viziju modernog muškarca.
Pogledaj originalni članak

Najbolja mlada dizajnerica u 2016. godini svojim prvim vizualima pokazuje da donosi nešto novo i posebno na muškoj modnoj sceni.

Ivana Janjić, pobjednica je posljednjeg Portanova Fashion Incubatora, najstarijeg i najutjecajnijeg regionalnog natjecanja mladih neafirmiranih modnih dizajnera i osvajačica titule Najbolji mladi dizajner by Perwoll, a za svoju nagrađenu kolekciju A+ predstavlja novu kampanju. Laskava titula pobjednice, koja je Ivani osigurala pozivnicu za nastup na najvećem tjednu mode u Hrvatskoj, bila je prekretnica u stvaralaštvu ove dizajnerice.

Nakon uspješnog debija na pisti BIPA FASHION.HR-a, Ivana je okupila autorski tim i na fotografije prenijela svoju viziju modernog muškarca.

Foto: Dario Dunaj

Foto: Dario Dunaj

„Društvo je sklono negativno konotirati muškarce i to isključivo prema tome kako se odijevaju, dok je ženama u izražavanju osobnosti odjećom dopuštena daleko veća sloboda. Moja prva kolekcija preskače te ograde postavljene muškarcima, stoga smo upravo ograde i otpor preprekama provukli kao light motiv ovih vizuala“, objašnjava Ivana Janjić kojoj je ovo inače prva kampanja. „Moja odjeća, iako snažno obilježena konceptom, ni u jednom trenutku ne kompromitira udobnost, funkcionalnost i privlačnost. Postoji mnogo nijansi sive između stroge klasike i potpune avangarde i upravo u tom prostoru smještam svoj rad. Muškarac može nositi upečatljiv dizajn i pri tom - biti muškarac“.

Iako vrlo mlada, Ivana već sada kreira bez zadrške i hrabro, s velikom dozom promišljenosti i zrelosti te jasno razrađenom idejom od koje ne odustaje i koju ima na umu u svakom detalju, a to je pokazala i novom kampanjom s mladim autorskim timom – Dariom Dunajem kao fotografom, modelom Dominikom Zadeljom, makeup artistom Sašom Kneževićem, Lorom Delić kao dizajnericom loga i Nikolom Bebanom koji je bio zadužen za produkciju i kreativno vodstvo.

>>Pogledajte kako je izgledala modna čarolija na zagrebačkom Gradecu

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.