Koliko ste puta “listajući” televizijske programe na prvi pogled nezainteresirano prešli preko reklama koje prodaju superlonce, najbolje masažere, alate kojima ćete u tren oka napraviti posao koji biste radili tjedan dana...? Koliko god nekima smetali, većina je gledatelja ipak obratila pozornost argumentiranu reklamiranju proizvoda, a mnogi su se i odlučili za kupnju. Ivana S. iz Zagreba naručila je ekokuglu za pranje rublja.
Od Baltika do Turske
– Kako sam prvi put kupovala preko TV reklame, proučila sam komentare na forumima i strane stranice. Zadovoljna sam kupnjom, a kako je dostava kasnila, žalila sam se pa su me “častili” troškovima dostave – kaže Ivana S. iz Zagreba. U prilog procvatu TV prodaje govori i podatak da je ove godine tvrtka Studio moderna, jedan od najjačih TV oglašivača i prodavača na svom tržištu od Baltika do Turske, imala čak 22 milijuna poziva i kupnji nekog od proizvoda iz svoje skupine brendova Top shop, Kosmodisk, Dormeo...
– Tržište nam se proteže na 21 zemlju, a kupce stječemo i zadržavamo fer poslovanjem, ispunjavanjem rokova i dogovora o povratu novca nezadovoljnima, što je u nas obveza – objašnjava Linda Duvnjak, direktorica marketinga Studija Moderna.
Priča o TV prodaji zakotrljala se s kosmodiskom koji je postao registrirano medicinsko pomagalo u EU. Osim njega, pod “kišobranom” Top shopa, objašnjava ona, prodaje se sve, od linije Dormeo do sprava za vježbanje, kuhinjskih pomagala, posuđa, namještaja...
Ne žele razgovor
– Budući da osim putem televizije prodajemo i preko kataloga, internetske stranice te telemarketinga, naša je najbrojnija klijentela ona između 18 i 49 godina – objašnjava direktorica marketinga i dodaje kako im je prodaja u 2008. godini porasla 80 posto, a prošle godine 50 posto pa nije ni čudno da zapošljavaju čak 200 radnika, od kojih je 160 svakodnevno na telefonskim linijama, uz dodatnu pomoć studenata koji povremeno rade.
Kontaktirali smo i s ostalim hrvatskim tvrtkama koje se bave TV prodajom – porečki Bestsellertv i Elda super shop iz Nove Gradiške uzimaju manji dio kolača u televizijskoj prodaji. No oni o svom poslovanju nisu bili voljni razgovarati.
Bar si doma u toplom, nema guzve, nema prometa, nema snijega i vuce kesica. Jos se i nesto novca ustedi