Čak 202,30 kuna zaračunao je Tele2 Zagrepčanki Saneli Novosel za usluge roaminga, odnosno za prijenos podataka internetom za samo jedan boravka u inozemstvu iako ga, tvrdi, uopće nije koristila – požalio nam se Sanelin suprug Siniša Novosel.
Pisani odgovor e-mailom
Iako je od početka i on bio korisnik Tele2, nakon problema s trajnim nalogom koji mu je karticu teretio i dva puta mjesečno, on je, tvrdi, nakon što mu je istekla ugovorna obveza, promijenio operatora. Supruga je još obvezana ugovorom, no račun koji je dobila za samo dan boravka u Italiji prevršio je svaku mjeru. Odmah su reklamirali troškove, ne zato što ih poriču, nego i zato što svota uopće nije odgovarala važećem cjeniku Tele2 (nigdje se, naime, ne spominje broj spajanja, već samo da je obračunska jedinica 100 KB – 5,95 kuna s PDV-om), ali su odmah naplaćeni trajnim nalogom.
Prigovor koji su napisali odbijen je pak s preporukom da Sanela drugi put isključi internet u inozemstvu. No istom je odbijenicom obaviještena i da se na nekim mobilnim telefonima internet i ne da isključiti?!
Kako bilo, u odgovoru na prigovor koji je S. Novosel stigao e-mailom pisalo je da se nakon primitka “pisanog” odgovora može žaliti njihovu povjerenstvu, ali on poštom nije stigao ni idućih mjesec dana. Nakon njihova inzistiranja konačno i stiže, ali je žalba odbijena. Rok za nju počeo je teći onoga trenutka kad su ga primili e-mailom!? Možda HAKOM-ova bude zadnja, nada se Siniša Novosel koji se, kao i supruga mu, osjeća prevarenim, a boli ih i činjenica što su neki zaposlenici Tele2 kojima su se žalili na telefon bili i prilično “bezobrazni”.
Na probleme s roamingom i sigurnosno isključivanje broja iz funkcije požalio nam se pak Marko Matijašić, kojemu se to, ne jednom, dogodilo i već je navikao po povratku u državu prvo svratiti u poslovnicu Tele2 gdje ga, kad je s tim operatorom sklapao ugovor, nitko nije upozorio na sigurnosni limit od 500 kuna procijene li da je došlo do neovlaštenog korištenja broja i velikog povećanja troškova. No zadnji su mu put u svega dan dvaput blokirali broj.
Politika operatora
Na povratku iz Italije, 700 kilometara od kuće, signal na mobitelu jednostavno je nestao pa je nakon osam sati vožnje, straha, nervoze, ljutnje... odmah po povratku otišao u poslovnicu Tele2. Ispisali su mu račun na 600 kuna, što je podmirio s troškovima prethodnog mjeseca koje mu još nisu ispostavili. Idućeg jutra račun je odblokiran, a oko 12 ponovno blokiran. Naknadno je ustanovljeno da je na naplatu stiglo dodatnih 150 kuna iz roaminga, čime je ponovno prekoračio sigurnosni limit iako su mu ga dan prije povećali na 700 kuna. No ni to ga nije šokiralo toliko koliko politika Tele2 da potrošač samo jednom u mjesecu smije prijeći sigurnosni limit zbog čega je još idućih 20 dana bio bez mobitela.
Prepaid - sve ostalo je čisto ludilo!