Pepe Jeans

Jedna od najuspješnijih britanskih manekenki zaštitno je lice kolekcije 'Always London'

Foto: PR FOTO
Pepe Jeans kampanja
Foto: PR FOTO
Pepe Jeans kampanja
Foto: PR FOTO
Pepe Jeans kampanja
Foto: PR FOTO
Pepe Jeans kampanja
12.01.2016.
u 10:42
Pepe Jeans nastao je 1973. godine kao mali štand na popularnom Portobello Roadu u četvrti Notting Hill u Londonu, a danas kreira trendove koje prati cijeli svijet
Pogledaj originalni članak

Siječanjska sniženja idealna su prilika za priuštiti si modni dodatak iz kolekcije ''Always London'', nastalu pod etiketom Pepe Jeansa, jednog od najpoznatijih streetwear brandova. 

Pepe Jeans nastao je 1973. godine kao mali štand na popularnom Portobello Roadu u četvrti Notting Hill u Londonu, a danas kreira trendove koje prati cijeli svijet, njegujući urbani modni stil odijevanja s naglaskom na detalje. Ne čudi, stoga, što je zaštitno lice spomenute kolekcije Jourdan Dunn, jedna od najuspješnijih britanskih manekenki, poznata po svom profinjenom, a ujedno zanimljivom sportsko-glamuroznom stilu, dodatno naglašenom pažljivo biranim detaljima. 

Savršeno predstavljajući sve ono što Pepe Jeans jest, Jourdan se pridružila mnogim svjetskim zvijezdama poput Kate Moss, Cristiana Ronalda, Astona Kutchera, Sienne Miller te Alexe Chung, dosadašnjim zaštitnim licima ovog urbanog britanskog branda. 

Uz pomoć cijenjenog i iskusnog britanskog fotografa Glen Luchforda, ''Always London'' kolekcija odražava neukrotivi engleski duh, koji nikada nije bio dostupniji hrvatskim trendsetterima.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.