Ray-Ban, najpoznatiji svjetski brend sunčanih naočala*, predstavlja novu kampanju Never Hide – Never Hide #Campaign4change.
U ovoj se kampanji pojavljuje osam jedinstvenih kreativaca koje je snimala fotografkinja i dokumentaristica Cheryl Dunn. Svi oni izražavaju legendarni duh Never Hide koji stoji iza marke Ray-Ban kao utjelovljenje pionirskih poduhvata, poduzetništva, kršenja ustaljenih pravila i stava ljudi spremnih na stalne promjene.
Svaki od tih pojedinaca pripovijeda svoju prvu priču iz kampanje #Campaign4change. Najnovija je kolekcija osmišljena za sve one koji žele afirmirati svoju individualnost, istaknuti se u masi i iskazati svoja uvjerenja. Stoga svi ti modeli objedinujuju u sebi klasični stil i suvremene pristupe smišljene za ljubitelje marke kakva je bila, kakva je danas i kakva će biti.
U ovoj kampanji #Campaign4change i potrošači mogu postati protagonisti. Svi su pozvani da posjete internetske stranice ray-ban.com, pristupe Bratstvu Never Hide – „tajnovitoj, ali ne i tajnoj“ zajednici, kreiraju svoje osobne kampanje #campaign4change i podijele ih s drugima. Ovo će Bratstvo pomoći ljudima u slanju njihovih poruka o promjeni cijelom svijetu. Za pobjednike će biti organizirana ekskluzivna proslava u New Yorku u listopadu ove godine, a njihove će poruke #campaign4changes biti projicirane istoga dana na Time Squareu.
>>Naočale nisu samo modni dodatak! Zaštitite oči od sunca
>>Hoćete li im odoljeti? Ray-Ban Wayfarer presvučen kožom i s kamuflažom