dizajnerski profil

Joseph Altuzarra - francuski dizajner koji je osvojio New York

Foto: Arhiva VL
Joseph Altuzarra - francuski dizajner koji je osvojio New York
22.09.2012.
u 08:00
Nekoliko godina provedenih u studijima Marca Jacobsa, Proenze Schouler i Givenchyja inspirirale su Josepha Altuzarru da pokrene svoj brend. U borbi protiv lijepih i pristojnih haljina, predstavio je odvažne kožne kreacije!
Pogledaj originalni članak

Kad je Joseph Altuzarra pokrenuo svoju modnu kuću 2008., njujorška moda bila je pristojna, puna lijepih haljina i casual sportskih outfita - i Josephu je bilo dosta toga.

“Htio sam kreirati za žene u 40-ima i 50-ima i 60-ima koje imaju karijere i seksi su i ne žele izgledati kao bakice”, kaže mladi dizajner rođen u Parizu.

Dvadesetdevetogodišnji Joseph, koji je pronašao svoje mjesto i na popisu 30 najmoćnijih ljudi mlađih od 30 časopisa Forbes, brzo se ustoličio kao najodvažniji kreator - njegove kožne haljine, savršeno skrojeni sakoi i kaputi od kozje kože transformirali su look moderne Njujorčanke i doveli ga u društvo hvaljenih dizajnera poput Toma Forda i Azzadinea Alaije.

“Mislim da je internet zaslužan što se tako brzo pročulo za mene. Danas se brend može brzo izgraditi, pogotovo uz pomoć bloggera koji u svakom trenu prenose što se događa. No, ja se jako trudim ostati konzistentan i snažan svake sezone. I drag sam - većinu vremena”, šaljivo komentira Joseph.

Iako je rođen u Parizu, nakon završene srednje škole upisao je koledž u Philadelphiji i potom odselio u New York gdje je odmah zaposlen kao stažist u studiju Marca Jacobsa, a kasnije kao suradnik tima Proenze Shouler. Kad ga je Riccardo Tisci 2006. pozvao da se vrati u Pariz i postane mu asistent u Givenchyju, Altuzzara je ponudu spremno prihvatio i počeo raditi ready-to-wear kolekcije s posebnim naglaskom na načine šivanja. No, uskoro se vratio u New York i pokrenuo vlastiti brend s kojim je osvojio brojne nagrade, a danas se njegove kreacije na net-a-porteru rasprodaju u roku 24 sata!     

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.