plavo-zelena veza

Julijanovo dvorište kao rivijera Kvarnera

Foto: Marko Jurinec/PIXSELL
špancirfest
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Špancirfest
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Špancirfest
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Špancirfest
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Špancirfest
Foto: Marko Jurinec/PIXSELL
špancirfest
Foto: Marko Jurinec/PIXSELL
špancirfest
Foto: Marko Jurinec/PIXSELL
špancirfest
Foto: Marko Jurinec/PIXSELL
špancirfest
Foto: Marko Jurinec/PIXSELL
špancirfest
25.08.2014.
u 20:54
Na Špancirfestu se očekuje oko 200.000 posjetitelja pa turistički radnici Kvarnera računaju na dobru promociju
Pogledaj originalni članak

Kvarnerski turizam okupirao je na Špancirfestu varaždinsku žilu kucavicu, Kranjčevićevu ulicu i Julijanovo dvorište. Gosti s Jadrana u službenoj su misiji kao regija partner ovoj manifestaciji, a nakon prva tri dana prezadovoljni su pažnjom koju su dobili od domaćih i stranih posjetitelja Špancirfesta.

Namjernici tako usred Varaždina na originalnim štandovima otkrivaju Gorski kotar, delicije i gastrosuvenire Raba i niz drugih kvarnerskih atrakcija.

Tijekom svih deset dana Špancirfesta očekuje se, inače, da to vidi oko 200.000 posjetitelja. Većina ih pristiže iz glavnog grada, ali brojni su i namjernici iz Slovenije, Austrije, Mađarske, Njemačke, Italije te drugih zemalja u okruženju, ali i šire pa je Varaždin definitivno dobro mjesto za turističku promociju. Kvarner je od siječnja do kraja srpnja ugostio milijun turista, dominiraju stranci, a domaćih je bilo oko 150.000.

>>Festival je sada dorastao do puberteta te postao pravi turistički brend

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.