PROMO

JUPOL – brend koji već 50 godina unosi toplinu u vaš dom

Foto: Promo
JUPOL – brend koji već 50 godina unosi toplinu u vaš dom
27.03.2019.
u 09:38
Ovu vrijednu obljetnicu – 100 godišnjicu imena JUB i 50 godina robne marke JUPOL obilježit će i s 5.000 kilometara dugim putovanjem velike kante JUPOL-a koju će kroz 10 država provesti pick-up vozilom Nissan Navara. Na ovaj način JUB želi simbolično povezati sva tržišta gdje je robna marka JUPOL afirmirana i prisutna već 5 desetljeća, a jedna od država bit će i Hrvatska.
Pogledaj originalni članak

Neke proizvode široke potrošnje oduvijek smo povezivali s određenim brendom, najčešće s onim s kojim smo imali prvi doticaj ili kojeg su tradicionalno koristili naši roditelji, bake, djedovi… Jedan od njih svakako je i JUPOL – visokokvalitetna boja za unutarnje zidove koja je nastala prije 50 godina. Ideja je bila napraviti već pripremljenu i cjenovno dostupnu disperzijsku boju za široku primjenu u čemu su u JUB-u i uspjeli 1969. godine, a proizvod je odmah postao prodajna uspješnica. Početna ambalaža u kojoj se prodavao JUPOL bile su salonitne posude, a nakon 1972. godine  plastične kante, nazvane hoboki. Za nastanak i daljnji uspjeh te robne marke najzaslužniji su Florjan Regovec, otac JUPOL-a, tehnički vođa tvornice i kasniji direktor JUB-a, razvojni inženjer Franc Bernard, koji je bdio nad recepturama JUPOL-a puna tri desetljeća i nekadašnji direktor te kasnije predsjednik uprave JUB-a Štefan Hoyer, koji je nakon 1976. godine izgradio ugled robne marke JUPOL kako na domaćem tako i na stranim tržištima.

Ličioci su u počecima JUPOL nazvali jednostavno poludisperzijska boja, a samo ime JUPOL osmislila je tadašnja računovotkinja poduzeća JUB, Angela Jerman. Budući da je JUPOL disperzijska boja nastala kombiniranim karakteristikama Jubocolora i Juboflora, kreativna računovotkinja povezala je pola boje Jubocolor i pola boje Juboflor te je tako nastao naziv JU(B)POL, a kada su je pitali kako se dosjetila imena odgovorila im je: „Zato što, pola Juboflora i pola Jubocolora, to je JUPOL, JUB na pola.“ Više o samoj povijesti i ostale zanimljive detalje o kompaniji JUB možete doznati putem linka.

JUPOL obitelj

Uz sluh za potrebe tržišta i čim bolje korisničko iskustvo, JUB je neprestano ulagao u razvoj i širenje programa i palete različitih vrsta unutarnjih disperzijskih boja za obnovu i zaštitu unutarnjih zidnih površina koje potrošači danas prepoznaju kao zdrave i ekološki prihvatljive proizvode iz obitelji JUPOL. Riječ je o proizvodima koji su izrađeni na vodnoj osnovi i jednostavni za upotrebu i održavanje. Nakon 2011. godine JUB je tržištu predstavio cijelu obitelj JUPOL boja. JUPOL Gold naglašava preko 10.000 nijansi, Brilliant odlikuje iznimna bjelina, a Latex je namijenjen dekorativnoj zaštiti zidova u prostorima gdje je higijenu potrebno održavati na visokim razinama.

Posebno razvijena boja JUPOL Junior prilagođena je najmlađima i idealna za  dječje sobe, a od 2011. godine nosi oznaku tratinčice Europske unije za očuvanje okoliša (Ecolabel). U obitelji JUPOL-a tu su još i robna marka Trend u čak 18 različitih nijansi, Citro za  zaštitu zidova od plijesni, Block za prekrivanje mrlja, Strong za zidne površine koje su više izložene mehaničkim oštećenjima i Thermo za zaštitu unutarnjih zidova u stambenim objektima koji su slabije izolirani. Tu su i posebno razvijene dvije boje, Bio Silicate za osobe koje imaju problema s preosjetljivošću na konzervanse te Amikol za prostore gdje se često razvijaju bakterije i zidne plijesni. Osnovni JUPOL u svom nazivu danas nosi ekstenziju Classic, a bojama iz obitelji JUPOL, godišnje se oboji 200 milijuna kvadratnih metara zidnih površina.

JUPOL putuje. JUPOL povezuje.

Kroz ovih proteklih 50 godina robna marka JUPOL postala je sinonim i generičko ime za kvalitetne unutarnje zidne boje. Danas je to najpoznatija i istovremeno najprodavanija robna marka kompanije JUB. Ovu vrijednu obljetnicu – 100 godišnjicu imena JUB i 50 godina robne marke JUPOL obilježit će i s 5.000 kilometara dugim putovanjem velike kante JUPOL-a koju će kroz 10 država provesti pick-up vozilom Nissan Navara. Na ovaj način JUB želi simbolično povezati sva tržišta gdje je robna marka JUPOL afirmirana i prisutna već 5 desetljeća, a jedna od država bit će i Hrvatska.

Početak svečane proslave jubileja 50-godišnjice obilježen je već na prvi dan proljeća kada je započelo putovanje JUPOL-a kroz 10 država. Kanta JUPOL-a svoje putovanje započela je u Makedoniji, na Kosovu i u Crnoj Gori, nastavit će u Srbiji, Bosni i Hercegovini i u Hrvatskoj te nakon posjete Mađarske, Slovačke i Češke zaključit će svoj put u Sloveniji gdje stiže početkom lipnja, kada će JUPOL i službeno proslaviti svoj 50. rođendan. Cijeli projekt ima i humanitarnu notu pa će se tako u Hrvatskoj donirati čak 50 dječjih vrtića JUPOL bojama. U humanitarnoj akciji pod nazivom „50 godina JUPOL-a za 50 dječjih vrtića“ osvježit će se vrtići u kojima naša djeca provode glavninu svoga vremena. Budući da su mnogi vrtići derutni te starije gradnje, ideja je uljepšati boravak naše djece u vrtićkim prostorijama te JUPOL bojama potaknuti razvoj njihove kreativnost od malih nogu.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr