Mnoge reklame su velike zvijezde snimile za dalekoistočno tržište, pod uvjetom da se u Europi i Americi to njihovo "krčmljenje slave" ne prikazuje. No, najnovija reklama velike filmske zvijezde snimljena za tržište Japana i Kine nije nikakva jeftina gaža, nego je prava reklamna kampanja u koju je uloženo i truda i novca.
Tvrtka Unilever želi za svoj šampon za kosu Lux povećati tržišni udio u Japanu i Kini, gdje još uvijek prednjači Procter and Gamble i druge konkurentske tvrtke, pa su zakupili duge reklamne blokove od po pet i više minuta na tamošnjim televizijama.
A u tim blokovima vrtjet će se reklama s Catherine Zeta-Jones umiješanom u industrijsku špijunažu, naravno, formule za šampon, kojim ona opere svoju bujnu crnu kosu. Zeta-Jones još od 2008. nastupa u Unileverovim reklamama, bilo za zapadno ili istočno tržište.
Spot pod nazivom "The Alchimist", Alkemičar(ka), prikazivat će se i u kinima, a snimila ga je agencija JWT koja je za scenarista angažirala Jefferyja Cainea ("Golden Eye", "Brižni vrtlar"). Pogledajte kako ljepša polovica Michaela Douglasa izvlači strogo čuvanu formulu!