ZA KINU I JAPAN

Kad Catherine Zeta-Jones krade šampon

26.05.2009.
u 19:39
Pogledaj originalni članak

Mnoge reklame su velike zvijezde snimile za dalekoistočno tržište, pod uvjetom da se u Europi i Americi to njihovo "krčmljenje slave" ne prikazuje. No, najnovija reklama velike filmske zvijezde snimljena za tržište Japana i Kine nije nikakva jeftina gaža, nego je prava reklamna kampanja u koju je uloženo i truda i novca.

Tvrtka Unilever želi za svoj šampon za kosu Lux povećati tržišni udio u Japanu i Kini, gdje još uvijek prednjači Procter and Gamble i druge konkurentske tvrtke, pa su zakupili duge reklamne blokove od po pet i više minuta na tamošnjim televizijama.

A u tim blokovima vrtjet će se reklama s Catherine Zeta-Jones umiješanom u industrijsku špijunažu, naravno, formule za šampon, kojim ona opere svoju bujnu crnu kosu. Zeta-Jones još od 2008. nastupa u Unileverovim reklamama, bilo za zapadno ili istočno tržište.

Spot pod nazivom "The Alchimist", Alkemičar(ka), prikazivat će se i u kinima, a snimila ga je agencija JWT koja je za scenarista angažirala Jefferyja Cainea ("Golden Eye", "Brižni vrtlar"). Pogledajte kako ljepša polovica Michaela Douglasa izvlači strogo čuvanu formulu!

'BULJI U NETFLIX, U KAMPANJI GA IGNORIRALI...'

Ponižavajući posljednji dani u uredu američkog predsjednika: Kako je Biden ostao usamljen i nepoželjan

Bidenov se život dramatično promijenio u posljednja tri mjeseca. Nakon što je ušao u godinu inzistirajući da je dovoljno spreman da se ponovno kandidira i pobijedi Trumpa, Biden je ipak odustao od predsjedničke utrke 21. srpnja, podržavši Kamalu Harris za predsjednicu.  Tada je u roku od samo nekoliko sati, Biden (81) - prestao biti relevantan

Pogledajte na vecernji.hr