Modna kuća Burberry svoj modni put počela je 1856. u predgrađu Hampshirea, no u kratkom roku svojim jaknama otpornima na vodu privukla je istraživače, a jamstvo kvalitete dobili su kada im je zadano da izrađuju kapute za vojnike u Prvom svjetskom ratu.
Karirani uzorak na unutrašnjosti svojih kreacija ova kultna modna kuća uvela je 1920. kada su njihovi baloneri već postali prepoznatljiv britanski proizvod, a prvi veći iskorak u modu napravili su 1961., odjenuvši Audrey Hepburn u filmu Doručak kod Tiffanyja.
Početkom 21. stoljeća Burberry postaje \"cool\" brend, a velik dio svog novog imidža zahvaljuje četrdesetogodišnjem dizajneru Christopheru Baileyju. Otkad je postao kreativni direktor ovog kultnog britanskog brenda 2001. godine, Christopher je i te kako ostavio svoj pečat. Rođen u Yorkshireu, odgovoran je za sve linije odjeće i accessoirea, ali i za reklame, dizajn trgovina i sam izgled tvrtke.
Prije dolaska u Burberry Bailey je bio stariji dizajner ženske kolekcije u Gucciju, gdje je radio pet godina uz Toma Forda, a zadatak prije toga bilo mu je dizajniranje u studiju Donne Karan. Modnim poznavateljima nije mrzak seksi ‘fordovski’ štih koji je Bailey inkorporirao u svoje kreacije u Burberryju, a uspješna sinergija punka i luksuza Burberry je od klasičnog brenda, najpoznatijeg po balonerima i kariranom uzorku, pretvorila u omiljeno odredište britanskih i svjetskih \"fashionistica\".
Poznat kao veliki ljubitelj glazbe koji studiozno bira glazbu za svaku Burberryjevu reviju, Bailey je jednako pažljiv i u odabiru cura koje predstavljaju njegov brend. Lily Donaldson, Rosie Huntington-Whiteley, Kate Moss i Stella Tennant samo su neke od dama koje su krasile Burberryjeve kampanje u proteklih nekoliko godina, a trenutačnu inspiraciju crpi iz mlade Care Delevingne.
Svoje sljedbeništvo ima i među zvijezdama – Gwyneth Paltrow, Kate Bosworth, Keira Knightley i \"fashionistica\" Alexa Chung često biraju baš Christopherove kreacije, a ljubiteljica je i vojvotkinja od Cambridgea Kate Middleton.