Majstorski Burberry

Kako su Britanci dosadnu kišu pretvorili u izvrstan modni dodatak

Foto: Burberry
Burberry April shower (1)
Foto: Burberry
Burberry April shower (1)
Foto: Burberry
Burberry April shower (1)
Foto: Burberry
Burberry April shower (1)
19.04.2011.
u 16:00
Narod koji većinu vremena uza sebe ima kišobrane i kabanice najbolje zna kako kiša može biti zabavna
Pogledaj originalni članak

Burberry je danas predstavio svoju novu kampanju April Showers 2011., inspiriranu onim po čemu je Ujedinjeno Kraljevstvo najpoznatije – kultnim britanskim pljuskovima. 

Manekenka Cara Delevigne, koja je nosila i brendovu hologramsku reviju u Pekingu, odlično se snašla pred fotoaparatom uz kolegu Seba Bricea. Kampanja predstavlja odlične prozirne kabanice u bojama, kratke jaknice i tradicionalne balonere po kojima je Burberry postao najpoznatiji, ali i asesoar  – šarene gumene čizme i odlične torbe.

>> Obožavateljica ovog brenda je i naša Severina, koja u svom ormaru ima nekoliko jakni i balonera Burberry i Burberry Prorsum.

 

 

 

'NISMO DOVOLJNO ULAGALI GODINAMA'

Trumpove izjave zabrinule su ovu europsku državu, odmah su počeli ulagati u obranu: 'Nismo na prodaju'

Na Trumpove zahtjeve za vlasništvom i kontrolom Grenlanda je Grenlandski premijer Mute Egede rekao kako "nisu na prodaju", a dodao je kako bi Grenlanđani i dalje trebali biti otvoreni za suradnju i trgovinu, posebice sa svojim susjedima. Analitičari ističu kako je o ovom planu Danska raspravljala već duže vrijeme te kako to nije direktan odgovor na Trumpove komentare.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.