PROMO

Kampanja “Juicy brine” predstavlja omiljeni voćni sok u inovativnom i održivom pakiranju

Foto: Juicy
Juicy brine
Foto: Juicy
Juicy brine
Foto: Juicy
Juicy brine
Foto: Juicy
Juicy brine
Foto: Juicy
Juicy brine
Foto: Juicy
Juicy brine
Foto: Juicy
Juicy brine
Foto: Juicy
Juicy brine
Foto: Juicy
Juicy brine
Foto: Juicy
Juicy brine
Foto: Juicy
Juicy brine
Foto: Juicy
Juicy brine
Foto: Juicy
Juicy brine
Foto: Juicy
Juicy brine
Foto: Juicy
Juicy brine
20.05.2024.
u 09:54
Pogledaj originalni članak

Juicy stručnjaci već 25 godina brinu o kvaliteti sokova proizvedenih od najboljeg voća, a ususret rođendanu predstavljena je nova kampanja "Juicy brine" koja donosi omiljeni Juicy sok u modernom re-dizajnu i održivom pakiranju.

Korakom naprijed prema održivosti s inovativnim pakiranjem

U sklopu nove kampanje „Juicy brine“ predstavljeno je novo pakiranje napravljeno od 70% biljnih materijala, jer Juicy istinski brine o očuvanju okoliša i razumije potrebe i vrijednosti ljudi u današnjem užurbanom i stresnom načinu življenja.

Velika pažnja posvećena je redizajnu atraktivnog izgleda i osvježenju novog pakiranja Juicy sokova s potrebnim informacijama. Novo Tetra Stelo Aseptic pakiranje zaobljenog oblika koje omogućava lakše i jednostavnije držanje čini ga praktičnim za korištenje.

Tu inovativnim idejama nije kraj, Juicy je prvi u svijetu na novo pakiranje stavio i LightWing30 neodvojivi čep napravljen od 100 % certificirane reciklirane plastike

Briga o potrošačima je i briga o okolišu što potvrđuju ove moderne i inovativne promjene.

Foto: Juicy
Juicy brine

Široka paleta okusa za svaki trenutak

Juicy brine da je samo najbolje voće dio Juicy sokova, kao i da svi članovi obitelji mogu uživati u svojem omiljenom okusu te se istovremeno osjećati dobro jer su odabrali balansiran proizvod koji je ujedno odgovoran prema prirodi.

Ljubitelji Juicy sokova mogu uživati u uistinu širokoj paleti proizvoda jer je Juicy 100 % dostupan u osam različitih okusa, gdje svatko može pronaći onaj najsočniji odabir za sebe.

Juicy 100% od 500ml: uživajte u omiljenom soku gdje god da jeste!

Novost je da sada možete uživati u omiljenom Juicy 100% soku u novom, praktičnom pakiranju od 0,5 litre koji dolazi u četiri prepoznatljiva okusa: naranča, jabuka, ananas i gusti sok.

Manje pakiranje omogućuje jednostavnu konzumaciju soka, posebno namijenjen dinamičnim situacijama kada smo u pokretu ili na putovanju, pružajući svježinu i zdravu alternativu.

Foto: Juicy
Juicy brine

Juicy brine kampanja - Priča o pažnji i predanosti

Nova TV reklama, srž kampanje "Juicy brine", prikazuje emotivnu priču o Juicy sokovima u svakodnevnim situacijama, ističući posvećenost brenda prema potrošačima i okolišu.

Naša slavna nezaboravna rečenica „A nije bilo jabuke?“ je revitalizirana i u novom spotu „Juicy brine“, te je podsjetnik da kada su u pitanju posebne želje, Juicy uvijek ima rješenje!

25 godina inovacija i posvećenosti

Juicy slavi svoj 25. rođendan inovacijom i osvježenjem pakiranja, potvrđujući svoju posvećenost vrhunskoj kvaliteti i odgovornosti. Nova komunikacijska platforma "Juicy brine" postaje simbol brige, inovativnosti i izvrsnog okusa koji Juicy donosi svojim potrošačima svakodnevno.

Foto: Juicy
Juicy brine

STRAVIČAN ZLOČIN

Majka učenice koja je bila u razredu za vrijeme napada ispričala detalje: Uletio u razred, djeca su se sakrila ispod klupa

Dječak koji je zadnji ostao u razredu je preminuo, a drugi dječak je ozlijeđen i prevezen u KBC Rebro. Bogović je ispričala kako njena djevojčica teško razgovara o napadu. "Trebalo je vremena da ona uopće poveže događaj. Iz svega se moglo saznati da je vidjela napadača, da je vidjela krv, da je vidjela napad na učiteljicu, nije vidjela nož" rekla je majka djevojčice.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr