Kampanja

Karlie, draga, odlično si ispekla puricu! Ima li još limunade?!

Foto: Laspata/DeCaro
karlie
Foto: Laspata/DeCaro
karlie
Foto: Laspata/DeCaro
karlie
Foto: Laspata/DeCaro
karlie
Foto: Laspata/DeCaro
karlie
15.02.2012.
u 09:00
Američka manekenka Karlie Kloss zaštitno je lice proljetne kampanje "I Love Americana" inspirirane tipičnom američkom obitelji iz predgrađa pedesetih i šezdesetih godina
Pogledaj originalni članak

Iako je preskočila New York Fashion Week, jedan od trenutačno najtraženijih it modela Karlie Kloss postala je zaštitno lice luksuznoga trgovačkog centra Americana Manhasset. Za njihovu proljetnu kampanju "I Love Americana", inspiriranu TV serijom  iz '50-ih i '60-ih godina prošlog stoljeća "Leave it to Beaver", Karlie se transformirala u tipičnu američku kućanicu iz predgrađa koja ne samo što čisti i kuha nego i predivno izgleda u svakom trenutku.

S modelom Simonom Nessmanom dočarala je savršenu američku obitelj iz tog vremena, a preslatka djeca i pas, purica u pećnici, limunada za osvježenje i Cadillac u garaži su neizostavni. Zabavna kampanja, koja je snimana u Malibuu te je potpisuju Rocco Laspata i Charles DeCaro, pršti intenzivnim bojama, energijom te, naravno, retrokreacijama tipičnima za pedesete i šezdesete. Tako Karlie nosi Dior u dnevnoj sobi, Chanel u kuhinji, a Pradu na benzinskoj postaji i kao da priziva toplo ljeto iz 1959. godine.  

– Ove sezone nismo htjeli biti suptilni, nego smo se odlučili na zabavnu kampanju s puno kičastih rekvizita i smijanja. Najvažnije nam je da moda i poruke dizajnera ostanu u središtu pozornosti – rekao je jedan od producenata i fotografa Charles DeCaro.  

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.