U nedjelju, 13.05.2012. god.u kazalištu Komedija održan je Keune Celebration show u čast 90-tog rođendana Keunea.
Najjače frizerske akademije regije koje su educirale 100-tine frizera, u čijem su sastavu dojaeni frizerstva, iznimni i nagrađivani talenti te veliki entuzijasti predstavili su svoje najbolje radove.
Na samom početku sve prisutne pozdravio je Tarik Filipović, dugogodišnje zaštitno lice kuće Keune i zajedno s Rene Bitorajacem izveo skeč u kojim je nasmijao goste.
U prvom dijelu Showa svaka od tri akademije je u 45-minutnom look&learn seminaru predstavila najnovije frizerske trendove.
U drugom dijelu Showa prikazane su kreacije inspirirane velikim Alternative showom.
Nastup Keune Akademije podržale su njihove dugogodišnje klijentice i Keune ambasadorice: Lana Baneli, Ecija Ivušić, Anja Šovagović, Larisa Lipovac te zaštitno lice Keunea Lejla Filipović koje su nastupile u jednom dijelu seminara i pokazale prekrasne frizure inspirirane „big hairom“ te 80-tim i 60-tim godinama.
KEUNE Akademija
KEUNE trend kolekcija ESCAPISM biti će prikazana u dva dijela pod nazivima STATEMENTS i SEDUCTIONS.
Kolekcija Statements inspirirana je oštrim geometrijskim linijama. Čisti i jednostavni geometrijski oblici, jarke i neonske boje odjeće dominiraju modnim kolekcijama, ali i Keune kolekcijom Statements.
Kolekcija Seductions potraga je za emocijama i senzualnošću. Kreativna inspiracija crpljena je iz prošlosti te je kombinirana s mogućnostima modernog doba; novim tehologijama, materijalima i medijima.“Big hair” je in, naglašen je volumen, ali nadasve glamur i zavodljivost sjajne i zdrave kose.
U drugom dijelu programa Keune Akademija predstaviti Êe frizure i styling kose inspirirane morem i njegovim mijenama tijekom dana, od mirnog jutra do večernje oluje.
Keune tim:
Mirka Vrbanić Čorak, Antun Marić, Helena Trnar, Stipe Filipović, Žana Arsić, Matevž Firšt, Ksenija Krpan, Tea Martina Kraševac Furlan, Anita Radulj i Melita Lukar.
Idea academy
Kolekcija UNIVERSE inspirirana je svemirom, bogatstvom njegovih boja i oblika. Koloristi su bili vođeni idejom da slikarskim tehnikama bojanja na pojedinim sekcijama stvore privid trodimenzionalnosti svemira. Frizeri stilisti su kod kreiranja oblika frizura bili inspirirani konturom kruga kao vječne forme sa željom da na kosu prenesu raskoš svemirskih bespuća i obrise planeta. Pri kreiranju kolekcije i ovog su se puta ključnim pokazali detalji. Osobito se to odnosi na iluziju postignutu bojama koje kao da načas nestaju, a potom se skladno stapaju u savršenu formu nekog posve novog oblika.
Nakon prezentacije Kolekcije Universe, kreativni direktor Idea academy Ivana Bajsić uz pomoć članova tima nastaviti će putovanje u beskonaćnost nebeskih prostranstava s kolekcijom alternativnih frizura koje su posvećene devedesetom rođendanu tvrtke Keune.
Idea tim:
Amir Bečirević, Ivana Bajsić, Vladimir Vukobrat, Boštjan Jagrinec, Pero Grdović, Jasna Košćak, Gordana Musulin Komušar.
Stevo hair academy
STEVO hair academy predstaviti će najnoviji koncept visoke mode šišanja i bojanja kose CUT & COLOR COUTURE. Na modelima će Vam prezentirati tehnike šišanja i bojanja kose, kombinaciju geometrijskih šišanja te komercijalnih i ekstravagantnih nijansi boja.
U drugom dijelu će Vam Stevo Pavlović predstaviti kolekciju oblikovanja duge kose HAIR COUTURE po uzoru na pariške i londonske kreacije.
Stevo tim:
David Omahen, Marko Pleško, Dejan Nikolić, Nina Bajrektarević, Klemen Ciber i Stevo Pavlović.
Keune Celebration show
Izdvajamo 15 hidratantnih krema za zrelu kožu koje smanjuju bore, tamne mrlje i oštećenja
VIDEO Selak Raspudić objašnjavala zašto želi postati predsjednica, a onda se pojavio ovaj muškarac i postao viralni hit
Iako je njezin govor privukao pažnju, razlog za brzu popularnost videa koji je nastao tijekom konferencije za novinare nije bila njezina izjava, već scena koja se odvijala u pozadini.
Obavljena analiza najpopularnije čokolade na svijetu, rezultati su šokantni!
Čokolada iz Ujedinjenih Arapskih Emirata je, kako proizlazi iz analize, do te mjere onečišćena tijekom proizvodnog procesa da je neprikladna za ljudsku prehranu.
Gradnja, održivi projekti i javno odlučivanje pokretači su gospodarstva: kakva je budućnost u Hrvatskoj?
Program “Pokreni nešto svoje” dao je vjetar u leđa tvrtkama Studio Modulit, Open Mosaic i Zelena Burza, a ovo su njihove uspješne poslovne priče.
Parfem ili toaletna voda? Istražili smo što ima intenzivniji miris i traje dulje!