Lauren Clarke bila je s obitelji u šoping centru kada je odlučila s kćerkicom Madison sjesti u KFC restoran brze hrane kako bi je malo smirila jer djevojčica boluje od autizma, pa je u jednom trenutku počela lizati predmete oko sebe jer je bila gladna.
Kada su stigle do KFC-a shvatila je da se ne može sjesti, zbog određenih mjera koje štite od koronavirusa, a automobil je bio kod njezine majke koja je još uvijek bila u šoping centru, pa nisu mogle otići na drive-in.
Nazvala je restoran kako bi objasnila situaciiju, a osoblje je čulo 6-godišnjakinju, koja inače ne govori, kako je uplakana pa su rekli majci da dođe pješke s njom na drive-in.
Na zaprimanju narudžbi radila je ljubazna djelatnica Emma koja je vrlo smireno zapisivala njihovu narudžbu i istovremeno razgovarala s Madison. U tom trenutku Lauren je shvatila da kod sebe nema kreditnu karticu, a Emma je bez puno razmišljanja platila sve što su naručile kako bi djevojčica mogla pojesti i smiriti se.
Lauren je sve ispričala na Facebooku kako bi došla do Emme i zahvalila joj se za predivnu gestu i ljubazno ponašanje s kojim se, kada je u pitanju njezina autistična kćer, nije baš često susretala jer mnogo ljudi ne razumije kako je to imati dijete s posebnim potrebama.
"Svi koji imaju dijete s posebnim potrebama znaju koliko je loše mijenjati njihovu rutinu. Želim se zahvaliti Emmi koja radi u KFC restoranu. Uljepšala si dan meni i mojoj kćerkici", napisala je Lauren u objavi koja je ubrzo postala viralna, prenosi Mirror.
Pfizer najavio i treću dozu, cijepit ćemo se jednom godišnje?
Veliko istraživanje otkrilo: Cjepivo protiv ospica ne uzrokuje autizam!
Prekrasno,... nadam se da je ema dobila svoju lovu uvećanu za tringelt.