Od ljudi koji kažu da im se ne sviđa obrok nakon što su pojeli svaki zalogaj do želje da naruče nakon zatvaranja restorana – jedna konobarica podijelila je najgore stvari koje mušterije svakodnevno rade.
Marianne, koje ja na TikToku poznata pod imenom @marianne.la.mese, redovito na svom profilu objavljuje videozapise o raznim situacijama koje je preživjela s mušterijama u restoranu u kojem radi te otkrila koje stvari najviše živciraju konobare.
Jedna od najgorih stvari koju mušterije rade jest kada pojedu svaki zalogaj svog jela, a zatim na njezino pitanje o hrani kažu da im se nije svidjelo. Osim toga, još gore je kada traže povrat novaca ili zamjenu jela, iako su prvo jelo pojele do kraja, prenosi The Sun.
U drugoj objavi otkrila je kako često ljudi zovu restoran tri minute prije zatvaranja kako bi naručili te objašnjava da joj je nezgodno primiti zahtjev za hranu za van u posljednjem trenutku.
@marianne.la.mesera Silverware Round Table pt 4 #fyp #skit #serverlife #server
♬ Calm LoFi song(882353) - S_R
“Nemojte biti mušterije koje dolaze ovako kasno! Moramo složiti cijelu narudžbu, u kuhinji će nam očitati bukvicu jer su je već očistili i onda još ostati u restoranu dok se oni ne pojave sat vremena kasnije i to bez napojnice”, objasnila je.
Još jedna neugodna stvar za koju kaže da je živcira jest kada ljudi pokušaju upotrijebiti karticu za popust na više od jednog računa.
Nakon što je objasnila da se kartica može koristiti samo za jedan račun, a ne kada svi za stolom plaćaju posebno, otkrila je kako često mušterije to ne shvaćaju i žale se njezinu voditelju da im ne želi odobriti popust.
Njezini videi često postaju viralni na društvenim mrežama, a mnogi korisnici ne mogu vjerovati s koliko problema se suočava konobar u restoranu. “Pravilo da je kupac uvijek u pravu najveća je laž ikada”, komentirala je jedna korisnica, dok je jedan korisnik dodao: “Mislim da je ludo što su ljudi istinski šokirani time što to mušterije često rade.”
Konobarica u šoku gledala račun: 'Tresla sam se, to je nešto o čemu samo čitaš'
A tekst o tome što gostima restorana ide na živce? Recimo, kad je konobar nadrkan i nema živaca odgovoriti na više od dva pitanja, jer samo želi predati narudžbu i riješiti se. To je u redu?