ne događa se često

L'Oreal priznao: Lagali smo, naše kreme ne mogu vratiti vrijeme

Foto: L'Oreal
L'Oreal
Foto: L'Oreal
L'Oreal
Foto: L'Oreal
L'Oreal
02.07.2014.
u 08:35
Génifique potiče aktivnost gena i stimulira proizvodnju proteina mladosti. Klinički je dokazano da poboljšava gene. Ove tvrdnje ne stoje
Pogledaj originalni članak

Znamo da nam reklame "uvaljuju" proizvode, no evo dokaza da katkada doista pretjeraju.

Kozmetički gigant L'Oreal priznao je da se njihova dva anti-ageing seruma lažno reklamiraju. Ne, nije moguće vratiti vrijeme i utjecati kozmetikom na gene.

Riječ je o proizvodima linije Lancôme Génifique koji se prodaje za oko 700 kuna po proizvodu i L'Oreal Youth Code (140 kuna) za koje su tvrdili da vraćaju vrijeme utjecajem na – gene.

Priznanje je i zabranu daljnjeg reklamiranja iznudila Agencija za zaštitu prava potrošača (FTC)

Foto: L'Oreal

FTC je, naime, utvrdio da je L’Oréal kriv za lažne i nepotvrđene tvrdnje iznesene u reklamama za navedene proizvode, a koje nemaju znanstvenu potvrdu.

– Bilo bi dobro kad bi kozmetika mogla izmijeniti naše gene i vratiti vrijeme, ali L’Oréal nije mogao potvrditi te tvrdnje – kazala je šefica FTC-a Jessica Rich prenosi Daily Mail.

"Génifique potiče aktivnost gena i stimulira proizvodnju proteina mladosti. Klinički je dokazano da poboljšava gene." To su očito tvrdnje koje ne stoje unatoč navodima iz reklamnih kampanja u kojima je kompanija tvrdila da su dugogodišnjim istraživanjima došli do revolucionarnih znanstvenih dostignuća.

>>L' Oréal nam je uzeo ideju, ali bitno je da je zaživjela

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

DU
Deleted user
09:33 02.07.2014.

Tako svejedno oni će i dalje prodavati svoje kremice i neće osjetiti pad prodaje.

EP
epulon
20:44 02.07.2014.

Ma nemogu vjerovat. A bio sam siguran da djeluje :):):):)