Znamo da nam reklame "uvaljuju" proizvode, no evo dokaza da katkada doista pretjeraju.
Kozmetički gigant L'Oreal priznao je da se njihova dva anti-ageing seruma lažno reklamiraju. Ne, nije moguće vratiti vrijeme i utjecati kozmetikom na gene.
Riječ je o proizvodima linije Lancôme Génifique koji se prodaje za oko 700 kuna po proizvodu i L'Oreal Youth Code (140 kuna) za koje su tvrdili da vraćaju vrijeme utjecajem na – gene.
Priznanje je i zabranu daljnjeg reklamiranja iznudila Agencija za zaštitu prava potrošača (FTC)
FTC je, naime, utvrdio da je L’Oréal kriv za lažne i nepotvrđene tvrdnje iznesene u reklamama za navedene proizvode, a koje nemaju znanstvenu potvrdu.
– Bilo bi dobro kad bi kozmetika mogla izmijeniti naše gene i vratiti vrijeme, ali L’Oréal nije mogao potvrditi te tvrdnje – kazala je šefica FTC-a Jessica Rich prenosi Daily Mail.
"Génifique potiče aktivnost gena i stimulira proizvodnju proteina mladosti. Klinički je dokazano da poboljšava gene." To su očito tvrdnje koje ne stoje unatoč navodima iz reklamnih kampanja u kojima je kompanija tvrdila da su dugogodišnjim istraživanjima došli do revolucionarnih znanstvenih dostignuća.
Tako svejedno oni će i dalje prodavati svoje kremice i neće osjetiti pad prodaje.