Ove sezone dizajneri Dove Fashion.hr-a svoje kolekcije za sezonu jesen-zima 2011./2012. prikazat će na potpuno novoj lokaciji. Nakon stare tvornice Zagrepčanke te dvije sezone na prestižnoj lokaciji Muzeja za suvremenu umjetnost domaći tjedan mode Dove Fashion.hr održat će se od 11. do 13. ožujka u Paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma. Etabliranim modnim imenima kao što su Branka Donassy, I-GLE, Igor Galaš, Robert Sever, eNVy room, Ivica Skoko, Martina Felja, Ivan Alduk, Ana Maria Ricov, Ivana Barač i Aleksandra Dojčinović pridružit će se i jedno novo ime - Taja. Na pisti Dove Fashion.hr-a također će se prikazati i kolekcije nastale kao rezultat projekta Fashion.hr Industrija. Tako će svoje kolekcije prikazati i Robert Sever za San Peter, Ivica Klarić i Zoran Mrvoš za RIO Rijeku, Igor Galaš za Arenu te Ana Maria Ricov i Juraj Zigman za Bambi. Predstavit će se i linija satova koju Juraj Zigman dizajnira za Marli.
Dove Fashion.hr iz sezone u sezonu poznat je i cijenjen po svojim jedinstvenim potezima kojima nastoji promijeniti domaću percepciju mode te modnu scenu transformirati u ozbiljnu platformu za razvoj i daljnji napredak dizajnera. Iz tog razloga od ove sezone će se paralelno s Dove Fashion.hr-om održavati i nacionalni sajam mode naziva Fashion.hr Industrija.
– Zadnjih nekoliko sezona uspjeli smo pozicionirati Dove Fashion.hr kao ozbiljno i priznato modno događanje te se uspješno nametnuli kao platforma za imena koja svojim radom i kreativnošću predstavljaju nabolje od najboljeg u domaćoj modi. Iako se ove godine više nego ikada priča o lošem stanju u tekstilnoj industriji, mi ne odustajemo od ideje profesionalnog afirmiranja hrvatske mode te se još upornije trudimo promijeniti i poboljšati određene načine funkcioniranja same modne scene. Ove sezone naša je vizija dovela do pokretanja i novih projekata koji će modnoj sceni dati prijeko potrebni zaokret i novi vjetar u leđa. Dizajneri su i dalje naša najveća snaga, a sinergija koju zagovaramo od početka upravo će sada, pokretanjem tih projekata, najviše doći do izražaja – izjavio je Vinko Filipić, direktor i osnivač Fashion.hr koncepta.
U skladu s ovogodišnjim vodećim trendovima gotovo filozofskog minimalizma nagrađivani kreativni dvojac Decker & Kutić osmislio je vizualno čistu, modno nenametljivu kampanju s naglaskom na prirodnu, nepretencioznu ljepotu modela – djevojaka koje dizajnerskim konceptima daruju život. Prema toj ideji modno nenametljivog minimalizma poznati redatelj Vanja Vascarac snimio je videokampanju koja će medijima biti predstavljena na već tradicionalnom Press Brunchu.
Već treću godinu zaredom Dove Fashion.hr je „pista“ za predstavljanje Dove filozofije stvarne ljepote i njome inspiriranih dizajnerskih kolekcija. Ove sezone Dove nastavlja slaviti ljepotu žene u suradnji s etabliranim modnim dizajnerom Robertom Severom. Tim povodom Robert Sever je za Dove kreirao modni komad sezone – majicu Dove koja, slaveći ljepotu žene, nosi poruku "100 % svoja".
------\"krema!!!???\"