unicef-ova akcija

Krpene lutkice hrvatskih dizajnera kreću u humanitarnu misiju

Foto: Arhiva vL
unicef lutkice (1)
Foto: Arhiva vL
unicef lutkice (1)
Foto: Arhiva vL
unicef lutkice (1)
Foto: Arhiva vL
unicef lutkice (1)
Foto: Arhiva vL
unicef lutkice (1)
Foto: Arhiva vL
unicef lutkice (1)
Foto: Arhiva vL
unicef lutkice (1)
Foto: Arhiva vL
unicef lutkice (1)
Foto: Arhiva vL
unicef lutkice (1)
Foto: Arhiva vL
unicef lutkice (1)
02.10.2012.
u 10:56
Domaći dizajneri dizajnirali su krpene lutkice koje će prodavati u Laubi, a sav prihod od prodaje ići će UNICEF-u
Pogledaj originalni članak

"Dobrota je uvijek u modi“ neslužben je naziv humanitarno-modne večeri koju će UNICEF 6. listopada u Laubi organizirati u sklopu jubilarnog 20. Cro-à-portera. Hrvatski dizajneri za tu su priliku izradili unikatne krpene lutkice koje će i predstaviti na večeri, a sav prihod od prodaje ulaznica i lutkica namijenjen je UNICEF-ovu programu za poticanje udomiteljstva djece s teškoćama u razvoju.

Aleksandra Dojčinović, A'MARIE, Anamarija Asanović, Boris Pavlin, Borna et Fils, Dioralop, ELFS, Hippy Garden, Ivica Klarić, Jelena Aleksić, JET-LAG, Luka Grubišić, Linea Exclusive, Matija Vuica, Monika Sablić, MAK, Madam Demode, Sonja Lamut, Tomislav Bahorić, Zoran Aragović, Zigman, XD Xenia Design, Etna Maar i Image Haddad dizajneri su koji su udružili snage za djecu i na večeri će predstaviti svoje unikatne krpene lutkice "Seka i braco“ koje će se prodavati po cijeni od 500 kuna.

Projekt izrade krpenih lutkica UNICEF provodi već više od 20 godina u suradnji s volonterima koji ih izrađuju, a u Hrvatskoj su se pod imenom "Seka i braco" počele prodavati 2006. godine. Izrađuju ih marljive volonterke treće dobi koje godišnje naprave 200-tinjak lutkica, pomažući time promicanje udomiteljstva koje se u Hrvatskoj provodi u akciji "Svako dijete treba obitelj.“

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.