Izbjegnite zamke

Kupujte ono što vam treba, neka vam prijateljica bude kritičar

Foto: Anto Magzan/Pixsell
Kupujte ono što vam treba, neka vam prijateljica bude kritičar
10.05.2010.
u 16:01
Odvojite dan ili barem nekoliko sati samo za kupnju jer se u žurbi ne donose razumne odluke.
Pogledaj originalni članak

Svibanjske su rasprodaje mnoge izmamile u trgovine i u neplaniran šoping. No, većina nas griješi već u početku – kupujemo i ono što nam je potrebno i što nije i to samo zato što je jeftino. Kako izbjeći zamke kupnje na rasprodajama pitali smo stilisticu Ivanu Vukorep koja na rasprodajama svojim stručnim okom odmah odvaja žito od kukolja.

Razmislite dvaput

Da bi šoping na sniženjima bio dobar, mora zadovoljiti nekoliko kriterija: odjeća koju kupujete mora vam biti potrebna tako da je i, kad je kupite, nosite, pa nakon što je kupite morate biti zadovoljni, a osjećate li grižnju savjesti, u šoping ste krenuli iz krivih pobuda.

Stilistica Ivana ističe da je nekoliko ključnih kriterija za kupnju na rasprodaji.

– Odjeća sezonskih “in” boja i uzoraka svakako će biti na popustu, no razmislite prije nego što iz trgovine išećete s haljinicom uzorka leopardova krzna. Sljedeće godine nećete je ni pogledati. Razmislite dvaput prije nego što posegnete za novčanikom – kaže Ivana i brzo dodaje da je mudro u šoping krenuti ciljano, s popisom onoga što vam je potrebno, odnosno onoga za što ste se “zapalili”, ali niste si mogli priuštiti po redovitoj cijeni.

– Najbolje komade kupim kad kupujem neopterećeno, tako da svima savjetujem da odvoje dan ili nekoliko sati samo za šoping. Ljudi su mnogo racionalniji kad ne žure i kad ne misle na sto stvari odjednom – napominje stilistica.

E-popis

Kupujete li odjeću za neku važnu priliku, sa sobom u šoping povedite i “kritičara”, najbolje majku ili prijateljicu. Žene su mnogo bolji izbor za to nego muškarci, osobito želite li iskrenu kritiku.

Ivana otkriva još jedan trik:
– Ako imate određeni butik ili trgovinu u kojima redovito kupujete, pribilježite se kod njih na e-popis radi dobivanja redovitih obavijesti o novim kolekcijama i sniženjima najdraže marke. Tako ćete moći među prvima razgledati sve proizvode na rasprodaji.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.