Nakon što je inspirirala Mulberry, koji je prema njoj nazvao IT torbu koja je postala popularnija od one nazvane prema Alexi Chung, u modnim se krugovima naveliko nagađa kako je pjevačica Lana Del Rey osvojila još jedan veliki brend - riječ je o švedskom divu H&M-u.
H&M još nije potvrdio ovu vijest, no nije ju ni opovrgnuo. A glasnogovornik globalnog brenda rekao je samo kako im se ne sviđa komentirati glasine te da će o uzbudljivim suradnjama obavijestiti javnost na početku jesenske sezone.
Švedski div, koji je nedavno potvrdio suradnju s avangardnom belgijskom modnom kućom Maison Martin Margiela, tijekom sezona angažirao je brojne poznate zvijezde poput Selme Blair, Georgije May i Jerry Hall, Imogen Poots i drugih. A iako je prema nekim nagađanjima Lana već snimila kampanju za H&M u New Yorku, ostaje nam tek vidjeti je li riječ o "patki" ili je pjevačica zaista uspjela "zavesti" H&M.
Lana Del Rey nakon Mulberryja postala i zaštitno lice H&M-a?
Stranac pojeo jesenski mrazovac pa se otrovao, spašavao ga HGSS: Evo s kojom biljkom ga je zamijenio
Iz riječkog KBC-a Hini su večeras rekli da je pacijent primljen u Objedinjeni hitni bolnički prijam, u obradi je i trenutno je stabilno
Totalni slom slavne sportašice: 'Ne mogu više. Iscrpljena sam od tjeskobe, suza, nemam dom...'
Umorna sam od života gdje se moja vrijednost mjeri prošlotjednim rezultatima, mojim rankingom ili neprisiljenim greškama - rekla je Francuskinja
FOTO Prepoznajete li ovo lice? Bio je izbjeglica, sad je hrvatska legenda teška milijune eura
O njegovoj bi se karijeri mogle ispisati brojne stranice. Trajala je sve do travnja 2012. kada je s 33 godine odlučio da je igranju došao kraj
Ove lozinke hakeri prvo utipkaju kad kradu identitet, no jedan potez može sve promijeniti
Siromašni će živjeti u gradovima, a imućniji na seoskim imanjima, a brojni obalni gradovi će nestati