kampanje

Lana Del Rey nakon Mulberryja postala i zaštitno lice H&M-a?

Lana Del Rey nakon Mulberryja postala i zaštitno lice H&M-a?
25.06.2012.
u 00:01
U modnim kuloarima naveliko se šuška da je pjevačica novo zaštitno lice švedskog diva te da je već snimila kampanju u New Yorku, no H&M zasad još šuti o tome
Pogledaj originalni članak

Nakon što je inspirirala Mulberry, koji je prema njoj nazvao IT torbu koja je postala popularnija od one nazvane prema Alexi Chung, u modnim se krugovima naveliko nagađa kako je pjevačica Lana Del Rey osvojila još jedan veliki brend - riječ je o švedskom divu H&M-u.

H&M još nije potvrdio ovu vijest, no nije ju ni opovrgnuo. A glasnogovornik globalnog brenda rekao je samo kako im se ne sviđa komentirati glasine te da će o uzbudljivim suradnjama obavijestiti javnost na početku jesenske sezone.

Švedski div, koji je nedavno potvrdio suradnju s avangardnom belgijskom modnom kućom Maison Martin Margiela, tijekom sezona angažirao je brojne poznate zvijezde poput Selme Blair, Georgije May i Jerry Hall, Imogen Poots i drugih. A iako je prema nekim nagađanjima Lana već snimila kampanju za H&M u New Yorku, ostaje nam tek vidjeti je li riječ o "patki" ili je pjevačica zaista uspjela "zavesti" H&M.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.