Dječji svijet

Likovi iz crtića na proizvodima ključni su za dječji odabir

Foto: VL
Likovi iz crtića na proizvodima ključni su za dječji odabir
16.03.2011.
u 09:08
Istraživači su otkrili da prisutnost djeci omiljenih likova na pakiranjima prehrambenih proizvoda može biti odlučujući čimbenik u procjeni proizvoda
Pogledaj originalni članak

Činjenica da crtani likovi oblikuju dječju svijest nije nikakva novost, međutim istraživanje provedeno na Sveučilištu Yale pokazalo je da stavljanje djeci omiljenih likova iz crtanih filmova, primjerice Dore Istraživačice i Shreka, na pakiranje prehrambenih proizvoda potiče djecu na odabiranje manje zdravih i kaloričnijih varijanti proizvoda. Istraživanje je objavljeno u časopisu Archives of Pediatrics & Adolescent Medicine.

Istraživači su 80 djece u dobi od 4 do 6 godina pokazali dva različita pakiranja žitnih pahuljica. Na jednom pakiranju pisalo je “Slatki zalogaj”, a na drugom “Zdravi zalogaj”. Na jednom pakiranju bili su nacrtani pingvini, likovi poznati iz animiranih filmova, a druga kutija na pakiranju nije imala likove. Oba pakiranja sadržavala su isti proizvod. Većini djece žitne su pahuljice bile ukusne, no one koje su na pakiranju imale pingvine ocijenili su ukusnijima.

Istraživači su otkrili da prisutnost djeci omiljenih likova na pakiranjima prehrambenih proizvoda može biti odlučujući čimbenik u procjeni proizvoda. Jer, djeci su jednoglasno ukusnije bile pahuljice s omiljenim crtanim likovima na pakiranju iako je riječ o istom proizvodu, što je jasan pokazatelj da je prisutnost omiljenih likova utjecala na doživljaj okusa.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

LI
liliZG
10:32 16.03.2011.

Zato je u Skandinavskim zemljama zabranjeno reklamiranje proizvoda za vrijeme dječjih emisija i sa likovima iz omiljenih dječjih crtića i filmova.

JB
Juda ben Tudum
22:07 16.03.2011.

jel ima crtica o holokaustu?