Nakon što nas je švedski high street brend početkom mjeseca počastio fotografijom sa snimanja kampanje Maisona M. Margiele za H&M u Parizu, konačno je u javnost pušten cijeli look book ove vrlo zanimljive suradnje. "Začinjena" dekonstruiranim modelima i dimenzioniranim proporcijama, ova će linija svakako zadovoljiti obožavatelje ove avagardne francuske modne kuće.
Djevojke koje se ne boje odmaknuti od uobičajenih modnih standarda mogu se od 15. studenog, kad kolekcija dolazi u H&M-ove trgovine (nadajmo se po ne pretjerano paprenim cijenama), počastiti predimenzioniranim muškim jaknama krojenima baš za njih, širim hlačama, kreacijama koje podsjećaju na japanski origami i prilično "nelaskavim" krojevima koje će prave obožavateljice mode sklone pomaknutome minimalizmu znati pametno kombinirati.
No ni muški dio nije zakinut te će pravi modni znalci sigurno žudjeti za oštrim krojevima, zanimljivim modelima i kaputima koji dolaze u osnovnim tonovima, bijeloj, crnoj, sivoj i smeđoj. Stoga možemo očekivati da će hladna sezona definitivno biti u znaku avangardnih "krpica" Maisona Martina Margiele koje će pronaći put do srca osebujnih obožavatelja mode. U galeriji pogledajte look book i vizuale iz službene kampanje.
Linija M. M. Margiele za H&M kao stvorena je za ljubitelje avangarde
Donatella Versace modna je ikona: Evo kako se poznata dizajnerica mijenjala tijekom godina
FOTO Novak Đoković kupio raskošnu vilu uz privatnu plažu na Jadranu koja vrijedi milijune
Naime, Đoković je kupio nekretninu u blizini vile svog prijatelja Jugoslava Karića, koji mu je pomogao da odabere idealnu oazu mira u Crnoj Gori, gdje voli boraviti ljeti kada mu to teniske obaveze dopuste
Novi porezni režim mijenja hrvatski turizam: 'Čovjek ima tri apartmana, ali samo jedan ostavlja za turiste...'
Hrvatska ima smještajne kapacitete za koje zainteresiranih ima samo mjesec-dva, a ostatak godine zjape prazni. No potražnja za stambenim prostorom iz godine u godinu zbog uvoza radnika sve je veća
Ova bolest godišnje pogađa više od 850 milijuna ljudi, simptomi su nespecifični, a ključ je prevencija
Svake godine, drugog četvrtka u ožujku, obilježava se Svjetski dan bubrega. Riječ je o globalnoj kampanji koja se provodi diljem svijeta s ciljem podizanja svijesti o važnosti bolesti bubrega, od koje na svjetskoj razini boluje više od 850 milijuna ljudi, među kojima čak 300.000 u Hrvatskoj. Prema podacima iz 2019. godine, ova bolest uzrokovala je više od 3,1 milijun smrtnih slučajeva.
Najbolji savjet u karijeri? 'Važno je da smo si brižna majka, a ne maćeha'