Igra ljepote

Lush lansirao 'psihološku' šminku koju birate okretanjem kotača boja

Foto: Lush
Lush (1)
Foto: Lush
Lush (1)
Foto: Lush
Lush (1)
Foto: Lush
Lush (1)
01.07.2012.
u 08:00
U nesvakidašnjem kozmetičkom "ruletu", u kotaču boja svaka je povezana s određenom riječi koja ukazuje na emocije i stanje uma
Pogledaj originalni članak

Engleska prirodna kozmetika Lush, poznata po kolačićima i želeima za njegu kože i kose, koji se poput namirnica mogu kupovati “na kile”, uskoro će lansirati “psihološku” kolekciju šminke nazvanu Emocionalna briljantnost. Odabir šminke bit će poput igre: u Lushu su osmislili kotač s bojama koji zavrtite zatvorenih očiju, a kad se zaustavi, otvorite oči i odaberete prve tri boje koje vas baš u tom trenutku privlače.

- Svaka boja povezana je s određenom riječi koje ponešto otkrivaju o vašim trenutnim osjećajima i stanju uma. Kad zavrtite kotač, dobivate personalizirano “čitanje” boja. Uvodimo novi koncept koji spaja psihološke potrebe i boje, i koji vam otkriva koje biste boje, ovisno o trenutnom raspoloženju, trebali nositi da ispunite svoje ciljeve i postignete “emocionalnu briljantnost”, objašnjavaju u Lushu koji je boje povezao s riječima u suradnji s poznatom engleskom psihoterapeutkinjom Helen Kennedy.

Ruževi za usne, tuševi i sjenila za kapke nude se u trideset svježih, ručno rađenih boja. Veganski proizvodi s obiljem prirodnih sastojaka u posebnim su bočicama koje se mogu reciklirati. U kolekciji su i maskara, puder i tonirane podloge, a proizvodi stižu na tržište potkraj srpnja.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.