Nakon što je modna kuća Dior ovog ožujka lansirala online-časopis DiorMag (koji je dosad posjetilo više od 2,6 milijuna ljudi), bilo je samo pitanje vremena kad će otići korak dalje i izdati svoj časopis.
Prvo izdanje časopisa, koje je svjetlo dana ugledalo jučer na engleskom i francuskom jeziku, a izdavat će se i na njemačkom, talijanskom, španjolskom, korejskom, japanskom te kineskom, ima 110 stranica, a izlazit će dvaput na godinu.
Budući da je Dior sinonim elegancije i luksuza, prva je naslovnica pripala njihovoj miljenici, francuskoj glumici Marion Cotillard, koja je i zaštitno lice torbica Lady Dior. S obzirom na to da je naslovnica zamišljena kao povratak korijenima Christiana Diora i njegovu pravcu "new look" kojim je iz temelja promijenio modu te žensku siluetu stavio na prvo mjesto, Marion je utjelovila pravu Diorovu ženstvenu damu odjevena u originalni bar-sako i suknju iz 1947. kad je Christian Dior izdao prvu kolekciju visoke mode.
Izvršni direktor Diora Sidney Toledano portalu WWD objasnio je kako su došli na ideju izdavanja časopisa:
– Ovo nije tipični mjesečni časopis, ovo je samo još jedan način predstavljanja našega luksuznog brenda. Da ne bi bilo zabune, ovo nije modni katalog. Ovaj časopis donosi nešto moderno i novo, on je odraz nas samih i trenutačnog raspoloženja naše kuće.