Nataša Janjić sinoć je na hrvatskoj promociji kolekcije Marni za H&M na Cvjetnom trgu u Zagrebu nosila identičnu svilenu haljinu kakvu je za hollywoodsku promociju nosila Freida Pinto: sprijeda s blokovima plave i narančaste boja, a otraga ljubičaste. Bila je jedno od pet zaštitnih lica sinoćnje promocije, što znači da su se u odjeći Marni za H&M jučer u Horvatinčićevu šoping centru, u dućanu H&M-a, šetali Mara Bratoš, Mislav Čavajda, Anamarija Asanović i Ivana Roščić! I to dok su druga poznata zagrebačka lica kupovala hrpe modela slavnog branda!
Milla i Mara vole isto
Cijene su doista pristojne, pa se zgodan kupolasti šeširić za plažu mogao kupiti za samo 69,90 kuna! Za sunčane naočale uglatog, ekstravagantnog kroja trebalo je izdvojiti manje od 150 kuna. Kupovali su svi “vipovci”, tipični dezeni i printevi na Marninim modelima sve su razgalili. – Prelijepa je kolekcija! – rekla je za Večernji list Mara Bratoš – Nosim haljinu koju je u Hollywoodu nosila Milla Jovovich. Sprijeda je dezen zelenih tonova, a straga boje pijeska, pa se čini da nosim dvije različite haljine, ovisno s koje strane me gledate – kaže mara oduševljena boho stilom 70-ih, sjećajući se tadašnjih diva s tunikama, Biance Jagger i društva boemskih bogataša. Isti se model haljine naposljetku dopao i Lejli Šehović. Baš taj mozaički stil art direktorice kuće Marni Consuelo Castiglioni pohvalila je i Milla Jovovich. Već od 8. ožujka Consueline muške i ženske modele kupovat će poklonici mode Marni u preko 260 svjetskih trgovina, uključivši naš Cvijetni trg i Westgate trgovački centar u Zaprešiću. Muški ambasador Marni za H&M bio je sinoć glumac Mislav Čavajda. Uz svijetloplavu košulju male kragnice kontrastne boje, sjajno mu je pristajala uska kravata kakva se nosila kasnih 60-ih i 70-ih.
Muške su boje mirnije
Muška je moda mirnih boja za razliku od mješavine plemenske grafike i Bauhausa koja je inspirirala dizajnericu za žensko modno proljeće 2012. Gdje je tu glas glasovite škole Bauhaus? Najvidljiviji je modelima s krupnim crnim ili plavim točkama koje prekrivaju plohe kaputa, suknji i kostima. Vidimo ih na Anamariji Asanović i Ivani Roščić. Dizajnerica Asanović nosi svečanu verziju odjeće koja se u drugoj, plavoj boji, na glumici Roščić “pretvara” u fini pret-a-porter.
Zanimljivo je bilo vidjeti kako modeli postaju astraktivniji kad se nađu na tijelu! Kad ih odjenu lica koja ih znaju nositi! Ali tu su i male stvari bile atraktivne. Nevena Rendeli dojurila je u noćni šoping čim je završila njena emisija “In medias res”. Po što? Po nakit koji joj se, kaže, najviše svidio!
Marni za H&M sinoć svečano predstavljena vip šopingom!
Zadužuju se, narušavaju odnose s prijateljima, obitelji, neki dižu i treći kredit. Jesu li Hrvati postali previše ovisni o šopingu?
Zabrinjavajuće je što 52,9 posto ispitanica priznaje da često skriva kupnju od svojih bližnjih, najčešće muževa, a 66,2 posto osjeća gubitak kontrole nad željom za kupnjom
Bila je simbol ljepote i požude u 80-ima, a nakon što je izgubila sluh i vid okrenula se vjeri: 'Bog me spasio od sigurne smrti'
Vanity, rođena kao Denise Matthews, ubrzo je postala model koji je oduzimao dah i pjevačica koja je magnetski privlačila poglede. Njena prirodna ljepota i šarm otvarali su joj vrata show businessa, dok su je talent i ambicija gurali naprijed. Nažalost, teško je oboljela, a preminula je 2016. godine.
Nijemci ogorčeni: 'U Hrvatskoj kao u Srbiji. Policija hvatala navijače za genitalije i skidala ih'
"Primili smo mnogobrojne pritužbe na ponašanje granične policije i osiguranja, koji su utvrđivali identitete osoba. Osuđujemo ovaj način kontrole i trenutačno smo u kontaktu s Uefom i Dinamom iz Zagreba", napisali su iz njemačkog kluba
Stigli rezultati velike ankete Večernjeg lista: Pogledajte kako se hrvatski građani pripremaju za mirovinu
Pravovremeno ulaganje u financijsku budućnost ključno je za osiguranje dugoročne stabilnosti i kvalitete života, osobito u mirovini. Ulaganjem i štednjom u ranoj fazi života omogućuje se dugoročan rast kapitala, iskorištavanje složene kamate te stjecanje financijske neovisnosti. No, kako hrvatski građani gledaju na svoju financijsku budućnost?
Europa se drastično okreće energetskom rješenju koji može predstaviti izazov manjim tržištima
Kako bi se zadovoljile sve veće energetske potrebe, očekuje se da će LNG igrati ključnu ulogu u prijelazu na čistiju energiju, posebno u Europi.
Malo su vam jače fotke. Versace - Versacea??? Bože dragi, zar ova novinarka nije učila deklinaciju imena? SRAMOTAAAAAAAAAAA