Promo

Masovni fenomen ispijanja kave

Foto: PR FOTO
Franck 100% Arabica
Foto: PR FOTO
Franck 100% Arabica
Foto: PR FOTO
Franck 100% Arabica
VL
Autor
PR Članak
07.12.2015.
u 13:00
Pogledaj originalni članak

Nakon nafte koja globalno drži prvo mjesto kao najznačajniji izvozni proizvod, na drugo mjesto smjestila se kava. Procjena je kako globalna industrija kave godišnje zarađuje 60 milijardi dolara. Prema ljestvici popularnosti pića, odmah nakon vode na drugom mjestu je kava. Danas je to napitak bez kojega se ne može, koji je sveprisutan u društvu i u svim situacijama.

Bilježi se kako je kava neizbježan dio društvenog života posljednjih 1 000 godina. Predstavljanje kave Europljanima započelo je u Italiji. Javna mjesta na kojima se može konzumirati kava, kavane, postaju izuzetno popularne te se šire po Europi. U početku su ju „aristokratski slojevi“ konzumirali da bi se kasnije proširila u sve društvene slojeve i postala svojevrsnim ritualom.

Plantaže Guatemale i Costa Rice daju kavu visoke kvalitete. Klimatski uvjeti i tlo imaju utjecaj na okus kave koji je karakterističan za to podneblje. I Hrvatski su proizvođači kave prepoznali izvrsnost arabica kave. Primjerice Franck u svojoj ponudi ima 100% čistu, izvornu arabica kavu sa širokim spektrom okusa i mirisa. Možete je pronaći na policama domaćih trgovačkih lanaca.

Arabica kavu karakteriziraju arome koje su prirodno prisutne u zrnu kave - blage čokoladne note prožete lješnjakom i slatkim bademom. Arabica je kava idealna za sve kavoljupce koji traže nešto novo - slađu aromu te blaži i nježniji okus same kave.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr